Va cer o parere celor care s-au mai lovit de asa ceva.Pe scurt am cumparat un produs(barca) dar datorita multiplelor defectiuni care tot apareau,mi-am cerut bani,refuzandu-le schimbul/reparatatia.Problema este ca ma lupt cu o firma mare de distributie plus o firma mare de productie barci,acestia avand totdeauna trecere inaintea mea la Autoritatea Navala,Protectia Consumatorului.
Dl.Andrepap fiecare isi apara interesul sau,asta spuneam si in data de 25 aug.cand a-ti postat problema dv. cu aceasta barca cumparata ,atunci asteptati raspunsul de la Protectia Consumatorului ,au raspuns?
Angajati un avocat care sa reprezinte interesul dv,acesta era sfatul meu si al colegilor si in data de 25.08
"Este de datoria avocatului sa prezinte dovezile"-"Actoris est probare"
Ca sa va sustineti dreptatea pe care sustineti ca o aveti,pentru a avea o buna consiliere si o reprezentare profesionista in proces,angajati-va avocat(i).Cu cat acesta/acestia sunt mai profesionisti,cu atat mai bine pentru mersul procesului,dar si pentru dvs.Nu trebuie sa va sperie numarul avocatilor,ci, eventual,ceea ce sustin sau ceea ce fac ei din punct de vedere profesional.
Daca aveti dreptate rezultata din lege veti castiga.
Problema este ca va trebui sa se stabileasca gravitatea defectiunilor si daca se impune sau nu schimbarea produsului.
Eu va dau dreptate din toate punctele de vedere.Este un adevarat stres sa va tot ocupati repararea barcii in loc sa faceti lucruri mai bune si eventual sa va relaxati.