avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 795 soluții astăzi
Forum Activitate Malvina Slezinger

Activitate Malvina Slezinger

Bună, va rog sa ma ajutați cu o informație privind numele unui viitor copilaș, însă părinții nu sunt căsătoriți. Exista posibilitatea de a prelua ambele nume prin asociere (ex mama Chira, tata Avramescu, copil Avramescu-Chira)? Mulțumesc frumos
Buna ziua,as dori sa ma interesez daca ma angajez,pot beneficia in continuare de indemnizatia pentru cresterea copilului sau nu?Mentionez ca sunt studenta in anul 2,si am un copil de 6luni.Va multumesc
Acel act normativ l-am gasit si eu pe net,dar se pare ca pentru cei de la Primarie - Directia / Serviciul de asistenta sociala nu este destul , acolo nu scrie ce document(adeverinta ,etc) trebuie sa duc de la facultate si nici cei de la primarie nu stiu ce documente sa-mi ceara de aceea nu imi preiau dosarul,ei sustin ca nu au primit" normele metodologice "inca ,sau astia de la Baia Mare sunt mai tampiti sau indiferenti,iar eu caut ceva care sa fie mai explicit in privinta mamelor studente(documente necesare) sa pot merge si sa le dau cu dosarul in cap
Pe deasupra mi-au dat sa complectez 2 cereri tip pe care nici ei nu stiu sa le complecteze deoarece nu este nici o casuta care sa se refere la studentele la zi care nu au terminat inca facultatea,aceste cereri tip sunt facute numai pentru studentele care au luat examenul de licenta sau pentru cei care au fost angajati
multumesc frumos,dar aceste acte sunt necesare pt cei angajati,dar eu sunt studenta si nu am ce acte sa aduc de la angajator,eu sunt interesata ce acte trebuie sa duc de la facultate si nimeni nu stie sa imi dea un raspuns
Sunt studenta in anul 2 la zi ,am un bebelus de 2 luni ,pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului de 600ron?daca da, ce acte sunt necesare si unde se depun?