avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia pentru mamicile studente(acte necesare?)
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia pentru mamicile studente(acte necesare?)

Sunt studenta in anul 2 la zi ,am un bebelus de 2 luni ,pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului de 600ron?daca da, ce acte sunt necesare si unde se depun?
Am incercat la Serviciu Public Asistenta Sociala si dupa 2 luni de la publicarea in Monitorul Oficial a OU , peste tot primesc aceleasi raspunsuri"nu cunoastem normele metodologice ,nu stim unde se depun actele,reveniti alta data,etc"adica nimeni nu stie nimic
VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU ORICE INDRUMARE!
Cel mai recent răspuns: reghina23 , utilizator 15:32, 30 Septembrie 2009
Potrivit Legii nr. 240/2009 pentru completarea alin. (2) al art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 403, din 15 iunie 2009:
Art. 1.
(2) Cele 12 luni prevazute la alin. (1) pot fi constituite integral si din perioadele in care persoanele s-au aflat in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
m) urmeaza cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar si universitar, organizat potrivit legii, frecventate fara intrerupere. Sunt exceptate de la aceasta obligatie persoanele care au intrerupt cursurile din motive medicale.

Este vorba de perioada de 12 luni din ultimul an anterior datei nasterii copilului - conditie pe care trebuie sa o indepliniti pentru a beneficia de CIC si indemnizatie.

Acte necesare:
- certificat de nastere al copilului si livretul de familie in original si copie;
- carte de indentitate si certificat de casatorie pentru ambii parinti (original si copie )