Nu ma astept sa fiu "iertat" din cauza ca sunt incepator ci din contra , credeam ca asta se considera circumstanta agravanta . Va multumesc pentru raspunsuri , m'au mai linistit fiindca de 7 luni de cand s'a intamplat toata treaba asta sunt intr'un stres continuu.
Buna dimineata . Am circulat cu numere rosii expirate de 2 zile in data de 08 august 2009 , am fost audiat de politie care a trimis refereat cu SUP care a ajuns la parchet care a ajuns la parchet in data de 10-11-2009. De atunci dosarul este la parchet fara sa primesc nici un raspuns. Intrebarile mele sunt
1. Se poate anula permisul de conducere tinand cont ca nu am nici o abatere , nu am avut nici un fel de amneda in trecut.
2.Ce pot face pentru a urgenta solutionare in cazul meu.
3.Se tine cont de faptul ca eram incepator , sau daca primesc amenda penala aceasta apare in cazier si mie se anuleaza permisul ?
Imi pare sincer rau pentru ceea ce am facut si sper ca se va termina cu bine pentru ca un cazier patat la 20 de ani ar fi ...#-o#-o#-o Va doresc o zi buna !
Multumesc pentru raspuns, cu siguranta imi va fi invatatura de minte si nu se va mai pune problema savarsirii altei infractiuni. Mai am o singura nelamurire : "2. Pe data de 21 se fac 90 de zile de la data epirarii dovezii de circulatie data de catre agentul de politie, exista posibilitatea sa mi se inapoieze permisul dupa achitarea amenzii ?"
Pana la urma cu amenda ma voi conforma...mica , mare tot va trebui achitata :( insa vreau permisul inapoi #-o si as vrea sa stiu ce pot face pentru ca sa il primesc inapoi mai repede.:">
Multumesc domnului avocat Claudiu Lascoschi pentru raspunsul prompt si va doresc o seara buna in continuare !
Buna ziua, sunt intr'o aproape asemanatoare, numere rosii expirate de 2 zile. Am fost audiat si de politie si a fost trimis la parchet referat cu propunere de scoaterea de sub urmarirea penala + amenda administrativa. Intrebarile mele ar fi :