am o saptamina de cind lucrez ca agent comisionar la o asociatie umanitara.
va rog sa imi spuneti ce trebuie sa declar in declaratia notariala pe proprie raspundere pentru prelungirea(actualizarea) dosarului de bursa al copilului meu.
mentionez ca la intocmirea dosarului eram salariat cu contract de munca,care a incetat pe 16-09-2012,si de atunci nu am realizat nici un venit.
la asociatie am contract de agent comisionar.
va multumesc.
IN CAZUL MEU A FOST PEDEAPSA DE UN AN CU SUSPENDARE CONDITIONATA PE TIMP DE TREI ANI.SA INTELEG CA REABILITAREA INTERVINE "DE DREPT"?
CAZIERUL VA APAREA CURAT PE 29-01-2013?IMI ESTE NECESAR LA ANGAJARE.
PE PERIOADA DE URMARIRE NU AM AVUT ALTE PROBLEME CU LEGEA.
Intervenţie moderator: Vă rog să nu mai scrieţi cu majuscule, deoarece încălcaţi regulamentul de postare.Mulţumesc.
AM AVUT O CONDAMNARE CU SUSPENDARE CONDITIONATA A PEDEPSEI PE TIMP DE 3 ANI,CONFORM ART 178/2 CP,CU APLICAREA ART.71,64 LIT A TEZA IICOD PENAL.
SENTINTA A RAMAS DEFINITIVA PE 29-01-2010.TREBUIE SA INTREPRIND CEVA SPECIAL IN ACEST CAZ SAU REABILITAREA VINE DE LA SINE?VA MULTUMESC.
In urma unei hotarari judecatoresti definitive si irevocabile instanta obliga (art.55din legea 136/1995)asiguratorul de raspundere civila sa plateasca in locul inculpatului sumele la care acesta a fost obligat in favoarea partilor civile.,sentita pronuntata in29 ianuarie2010.In data de 15 noiembrie 2010 am primit o citatie ptr.9 decembrie in care partea civila ne cheama in proces ptr validare poprire. Nu exista nici un act/hotarare prin care sa ateste obligati de nici un fel .CE trebuie sa fac?la ce sa ma astept?Va multumesc anticipat.
In hotararea judecatoreasca este specificata interzicerea drepturilor prev. de art. 64 lit. (a), teza a II-a si lit. (b) ,Cod Penal.Conform sentintei "interzicerea dreptului prev. de art. 64 lit. (c) nu se justifica".Se mai aplica art. 114 in acest caz?Multumiri anticipate.