Pentru cele 126 de zile mi s-a calcuat 85% din indemnizatia pe care o primeam cu primul, este k?
am uitat sa mentionez: cum se calculeaza plta celor 126 de zile? daca eu intru din maternitate?
Buna Ziua,
IN data de 22 august trebuia sa ma intorc la locul de munca, dar in 24 august am nascult cel de al doilea baiat.
Am fost nevoita sa iau cele 126 de zile de concediu din data de 22 august.
Iar eu vin cu o mica intrebare, cum se va calcula cele 12 salarii inainte de intratrea in indemnizatie la finalizarea celor 126 de zile?
Sper sa intelegeti ce vreau sa spun:">
Buna ziua,
In cursul lunii august urmeaza sa nasc, in luna mai o colega de a mea a nascut, iar dupa cum prevede CCM la nivel national si-a depus o cerere pentru a i se acorda un slar pentru noul nascut venit pe lume, in cursul acestei saptamani dupa mai multe insistente i s-a comunicat ca nu a fost aprobata cererea ei pentru ca firma face disponibilizari si ca legea ii permita sa nu-l acorde, ce este de facut in acest sens? Ne afecteaza disponibilizarile pe noi viitoarele mame?
Multumesc!
Pe stampila scrie: Asociatie de propietari, adresa blocului si CIF..
Chitanta pt banii dati adica pentru cei 5 lei nu am primit niciodata.....
Stamplia apare pe o Lista de plata de cheltuieli comune de folosinta si reparatii pe luna iunie, iar la nr 1 apare o familie, iar la apartamentele unde stau copii cu parintii apar 2 familii, in dreptul administratorului apare suma pe care tb sa o plateasca apartamentele care au fost de acord cu el si curatenia...... astea sunt datele care sunt mentionate....
Am verificat, stamplia incepe cu Asociatie de proprietari, dar nu se vede bine ce scrie pe ea pt ca scrisul este foarte ingrosat.......
daca facem parte sau nu din asociatie nu sunt asa de convinsa.... presedinte avem...iar restul persoanelor mentionate mai sus nu stiu sa existe.... un fel de stampila am vazut,dar numai de luna aceasta pe o foaie lipita pe afisierul blocului...............
Am uitat sa mentionez ca ne-a pus si penalizare 0.2% pe luna pentru fiecare 5 lei pe care el nu avrut sa ii ia pt ca suntem 2 familii..., iar in scara blocului mai afiseaza si o foaie in care sunt prezentate apartamentele iar pe coloane cheltuielile pt administrator si domnu, de servici...
Buna ziua,
Am sa prezint pe scurt o problema pe care o intampinam, acu cu ceva timp o parte dintre locatarii blocului in care stam impreuna cu parintii sau decis sa faca asociatie de propietari... a fost ales un domn administrator care percepe pt cei care au semnat ( nu stiu exact ce document, pentru ca noi nu am fost de accord sa semnam si nu am vazut un exemplar) suma de 10 lei, dar el in schimb nu achita pentru noi decat lumina pe scara, deoarece toti avem contoare la tot ce inseamna apa, gaz, lumina, etc..., suma pe care noi si alte trei familii nu o achitam, eu vin cu intrebarea pentru orice suma pe care noi io dam nu ar trebui sa primim chitanta?
El pentru aceste sume plateste impozit?
Iar o alta problema cu care ne confruntam este tot legat de domnul administrator care este si domn de servici pe scara, adica se ocupa cu curatenia ei, cand a fost ales s-a ajuns la intelegerea ca noi vom plati suma de 5 lei pe apartament pentru curatenie, dar acum de ceva timp ne impune sa achitam pe familie, deoarece in bloc sunt mai multe apartamente in care locuiesc parintii cu copii, iar in viziunea " distinsului" domn suntem 2 familii si sa achitam 10 lei.
Aceasta suma nu am dorit sa o achitam, ci numai suma de 5 lei pentru cat a fost intelegerea, acesta a refuzat sa ia aceasta suma, deoarece nu este intreaga...,, iar acum se vin cu amenintari de genul ca vom fi dat in jutecata pt ca nu dorim sa ii achitam.... ce este de facut in acest sens...???