Am urmatoarea situatie :
La data de 01.12.2005 se achizitioneaza un teren cu suma de 20.000 ron.
La decembrie 2008 se face reevaluare si se ajunge la valoarea de 120.000 ron.
La decembrie 2012 se reevalueaza si se ajunge la valoarea de 100.000 ron
In iunie 2014 se vinde la valoarea de 50.000 ron. Contabila inregistreaza in fisa contului 2111 suma de 50.000 ron cheltuiala deductibila si 50.000 ron cheltuiala nedeductibila. Apoi duce suma de 80.000 din 105 in 1065 si ramane acolo pana in ziua de azi.Nu a declarat nimic in D101 si nu a fost impozitat.
Eu cred ca nu a procedat corect ,cred ca trebuia sa considere toata suma de 100.000 de lei cheltuiala deductibila si suma de 80.000 din rezerve venit impozabil declarat in D101.
Ma gandesc sa fac rectificativa la D100 la iunie 2014 si la D101, sa declar impozitul pe profit , sa fac nota la 1174 cu ch impozitul pe profit si apoi sa acopar pierderea de la 2014 cu profitul din 1175.
Va rog sa ma corectati daca gresesc, e o situatie noua pt mine si am nevoie de pareri.
Daca in Ianuarie 2017 am recapatat codul de TVA pierdut in iulie 2016, cum deduc tva-ul pentru perioada in care am avut codul anulat ? Stornez la ianuarie facturile de furnizor inregistrate fara tva si le reintroduc cu tva ? ( ca sa apara in 394).
Am nevoie urgent de sfaturi pentru urmatoarea situatie :
O societate cu obiect de activitate Cabinet Medical neplatitoare de Tva face o prestare de servicii catre o societate din Germania in valoare de 1000 euro.
Trebuie sa ma inregistrez in registrul operatorilor intracomunitari si sa devin platitor de Tva ? de la asistenta contribuabili ANAF nu stiu exact.
nu pot face cu 20 pentru ca nu s-a depus declaratia 112, sa o depun acum platim amenda si nici nu am semnatura electronica.
Daca art. 60 alin 2. din Codul Muncii imi permite sa fac concediere, preavizul se suspenda pe perioada suspendarii contractului, iar art. 78 din Codul Muncii spune ca decizia este lovita de nulitate absoluta daca nu acord preaviz, eu cum fac in acest caz ?
Societate in insolventa, cu o salariata in CIC pana la data de 19.09.2011. Acum are novoie de adeverinta de somaj, dar nu au fost depuse declaratii, deoarece de la societatea in insolventa nu avem deloc documente si nu stiam pana astazi de aceasta salariata -eu fiind de la administratorul judiciar.
Pot face concediere cu desfiintarea postului cu data de 18.09.2011 avand in vedere art.60 alin.2 ( contract suspendat) si daca da ce trebuie sa fac ?
Mai trebuie facuta si notificare de preaviz ? nu-i vad rostul.
M-am gandit la aceasta varianta de concediere in timpul suspendarii ca fiind singura in care poate obtine indemnizatia de somaj.
Multumesc, sper sa rezolv si la ITM, trebuie sa depun alaturi de decizia de incetare si foile colective de prezenta ? E prima concediere disciplinara si nu prea stiu.Mai ales ca nu sunt de specialitate.Am facut referatul catre director in care il anunt de absentele salariatului,convocarea pe care o trimit maine prin posta, decizia de numire a comisiei si procesul-verbal.Sa am la mine la ITM si R.O.I. semnat c de catre salariat ?
Eu m-am angajat de curand la aceasta societate si vreau sa rezolv aceasta situatie, din data de 10.06.2007 nu s-a mai prezentat la serviciu, nu a fost pontat si nici platit, iar cei care se ocupau si cu personalul nu au stiut ce au de facut.
Conform art.268 alin. 1 din Codul Muncii sanctiunea disciplinara trebuie emisa in termen de 30 zile calendaristice de la data luarii la cunostinta despre savarsirea abaterii disciplinare,dar nu mai tarziu de 6 luni de la data savarsirii faptei.
In cazul in care am un salariat care nu s-a mai prezentat la serviciu de 2 ani ce pot face ? Cunosc procedura de concediere dar nu stiu cum sa fac in privinta termenului.
Multumesc,