Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca la o Interp. Individ. cu activitate de croitorie , trebuie autorizatie de functionare de la Primarie. Sediul este in apartament, unde i-mi desfasor si activitatea. Am deschis firma in 2012 si nu stiu daca tb autorizatie.
Va multumesc pt ajutor.
Deci, sa inteleg ca nu este nici o problema daca am activitate 2, 3 luni pe an si nu cer suspendarea activitatii? Va rog si un act normativ, daca nu cer prea mult.
Declaratiile au fost depuse in termen.
Multumesc mult pt ajutor.
Buna seara,
va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: am deschis un srl anul trecut in ianuarie,cu activitate de productie, am avut trei comenzi mici in iulie si august, de atunci nu am mai gasit de lucru. Am un salariat care este in concediu fara plata.Intrebarea este daca am probleme ca nu am cerut suspendarea activitatii, sau ceva de genul acesta, am promisiuni ca voi mai prinde o lucrare. Cum este corect sa procedez?
Va multumesc.
Multumesc, dar nu ma ajuta acest raspuns, am mentionat ca este apartament cu doua camere intr-un bloc de locuit, functioneaza numai firma noastra in el, in contractul de chirie nu mentioneaza cine are obligatia de a incheia contract cu firmele de utilitati(proprietarul zice ca, ''chiriasul are aceasta obilgatie'', noi chiriasii zicem ca proprietarul), in orasul nostru utilitatile nu se achita prin asociatie, fiecare isi face contract cu firmele de utilitati si isi achita datoriile.
Buna ziua,
institutia la care lucrez are sediul intr-un spatiu inchiriat din 2009(un birou intr-un apartament cu doua camere care are un grup sanitar, suntem doua persoane), datoriile aferente utilitatilor au fost achitate mai putin apa.
Pe 16.08.2013 s-a descoperit ca nu exista contract cu firma de distribuire a apei nici pe numele proprietarului si nici pe numele chiriasului. In contractul de chirie este mentionat ca, chiriasul se obliga sa achite utilitatile.
Cine avea obligatia sa incheie contractul pt consumul de apa?
Datoriile mai vechi de trei ani se prescriu?
Multumesc pt ajutor.
Scuze daca am postat gresit.
Buna ziua,
va rog frumos sa ma ajutati cu urmatoarea problema:
un II cumpara din Germania masini second hand si le vinde in Romania, care sunt registrele obigatorii si care sunt pasii. Nu este platitor de TVA.
Va multumesc.
Buna ziua,
Am un SRL cu TVA la incasare la trimestru, pt o factura intocmita pe 07.03.2013 catre un client care nu este achitata, tva-ul tb declarat in decont pe 25.04.2013 ca neexigibil. Pe 04.06.2013 se implinesc cele 90 zile, dar factura nu este achitata, in decontul trim 2 din 25.07.2013, trece la tva colectat si tb si achitat. Este corect pana aici?
Dar, daca aceasta factura ar fi achitata pe 20.05.2013, tva-ul tb achitat pe 25.05.2013 sau pe 25.07.2013 cand se depune si decontul de tva?
Si o alta intrebare : II-urile, IF-urile si PFA-urile depun situatii financiare?
Va multumesc foarte mult pentru ajutor.