Parerea dvs. este sa depun mai bine concluzii scrise in care sa raspund si intampinarii sau sa depun raspuns la intampinare? In al doilea caz se va mai amana o data pentru a se comunica si paratului raspunsul sau nu?
Multumesc!
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema:
Am facut plangere impotriva unui p-v de contraventie si paratul a depus intampinare, intrebarea mea este: Sa pregatesc un raspuns la intampinare sau sa fac fondul cauzei in care sa si contraargumentez intampinarea si sa cer amanarea cu 48 de ore a pronuntarii pentru a depune concluzii scrise?
Daca mai doresc sa depun documente in sustinerea celor mentionate in plangere si in sustinerea unui nou motiv de anulare a p-v(la care nu am facut referire in plangerea initiala) este suficient sa le depun in 2 ex la urmatorul termen si sa mentionez verbal ce doresc sa dovedesc, sau trebuie mentionat acest lucru in scris- ca o completare a plangerii?
Va multumesc mult si astept cu interes sfaturile dvs.!
Am revenit cu noutati:
Am primit raspuns de la producator si nu vor sa plateasca factura de service pt.masina avariata, invocand montajul necoresp.efectuat de benef.care are calitatea si de montator al tiglelor in discutie. Daca ne da in judecata benef. cum ne putem proteja noi ca intermediari? Care e temeiul legal ce ne protejeaza pe noi ca intermediari?
Benef.nu vrea sa se indrepte direct impotriva producatorului deoarece ei zic ca au contract cu noi, nu cu producatorul.
Va rog sa ma ajutati!
Dar exista facturi semnate de fostul angajat pentru marfa achizitionata si avand in vedere ca era un angajat la momentul respectiv i-am acordat o perioada de gratie de 2 luni prin semnarea angajamentului de plata.
Multumesc!
A cumparat marfa de la noi si nu a achitat-o. Are si un angajament de plata in acest sens, pe care nu l-a respectat.
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti cum este corect sa recuperam banii de la un fost angajat (facturi neachitate), in baza O.119/2007 sau in baza O.5/2001.
Multmesc!
Buna ziua,
In cazul in care un debitor nu si-a platit facturile de aproape 3 ani dar a dat tot dat declaratii prin care a recunoscut soldul. Declaratiile scrise sunt suficiente pentrua intrerupe cursul prescriptiei sau e necesar ca acestea sa se faca la notar?
Multumesc!
Si in cazul in care cauza a fost montajul necorespunzator, trebuie sa o platim noi si noi sa ne recuperam banii de la clientul final care a facut reclamatia? (care este si montatorul tiglelor!!!!)
Ma intereseaza ce temei legal putem invoca noi pentru a iesi din aceasta problema pentru a-i lasa pe producator si pe clientul final sa-si rezolve problema?
Multumesc!
Buna ziua din nou
Am revenit cu aceasta problema pentru ca, clientul final ne-a transmis noua factura de reparatie a masinii avariate, invocand faptul ca noi ar trebui sa o platim pentru ca el are contract cu noi si nu cu producatorul de tigla.
Intrebarea mea este: este corect daca cerem noi un raspuns oficial de la producator din care sa reiese care a fost cauza situatiei create (din punctul lor de vedere-care sigur va fi montajul necorespunzator) pe care sa o transmitem si noi la randul nostru clientului care ne-a sesizat si apoi sa cerem eventual si o expertiza tehnica?
Dar acum vine o alta intrebare: cine va plati expertiza? Si daca noi, cum ne putem recupera banii daca reiese ca montajul necorespunzator a fost cauza producerii avariei.
Multumesc si astept cu interes parerile dvs.!