Societatea era in lichidare din 2011,in 2013 societeate a trecut del la impozitul pe profit la impozitul microintreprinderilor .
Pentru anul 2014 poate sa treaca la impozitul pe profit?, intru-cat legea 168/2013 din 29 mai 2013 spune ca societatea sa nu fie in dizolvare sau lichidare?
va multumesc
conform normelor am inteles ca societatea va achita ajutorul de deces membrului de familie care face dovada suportarii cheltuielilor de inmormantare.
Daca suma care trebuie achitata in luna respectiva de societate ca si contributii sociale este mai mica decat suma ajutorului de deces se va depune la casa de pensii un dosar prin care solicita diferenta.Nu stiu ce acte cuprinde acel dosar.
De la casa de pensii dau niste raspunsuri ca nu intelegi nimic, ba ca s-au schimbat formularele, ba ca nu primeste.
Poate sa ma lamureasca cineva exact ce trebuie depus in afara de declaratia 112 in care se bifeaza la ajutor de deces?
Multumesc
Buna ziua.
Un SRL are angajati cu contract de munca, unul dintr ei din luna iulie 2012 era in concediul medical.In luna martie 2013 salariatul a decedat.
Intrebare:
salariatul care a decedat nu beneficiaza de ajutor de deces din bugetul asigurarilor sociale echivalent la un salar mediu pe economie?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Stie cineva exact cum se calculeaza impozitul pe profit la o sc in insolventa? Am inteles ca de la deschiderea procedurii se calculeaza impozitul pe profit, dar daca societatea nu se lichideaza intr-un an si jumatate, ex deschis procedura 28.04.2012 se calculeaza impozitul pe profit din 28.04.2012 pana in 31.12.2012. S-au din 01.01.2013 pana in 31.01.2013 se calculeaza separat? Daca cineva poate sa raspunda.
Multumesc
Eu cred s-a numit un lichidator - practician in insolventa, si au obligatia depunerii declaratiilor
O Societate comerciala care are deschisa procedura insolventei.
Societatea a avut obiect de activitate leasing, IFN, dupa catva ani s-a transformat in SRL, cu obiect de activitate Comert cu autovehicule.
Sc a avut contract de imprumut in valuta cu banca, imprumut care nu este achitat integral
Au avut contracte de leasing in valuta,( facturarea se face in lei la cursul zilei), si s-au facut urmatoarele inregistrari,
2133 = 404
404 = 5121
2675 = 2133
In baza scadentarului s-au facturat ratele de leasing
4111= 2675 pana la finalizarea contractului.
Clientii nu au platit toate datoriile, contul de clienti fiind cu sold debitor
Societatea a deschis procedura insolventei
La contractele de leasing la care nu a fost incasate toate facturile, bunurile au fost reluate in posesie.
Intrebare:
1. Daca in aceasta perioada (adica de la deschiderii procedurii)imprumuturile se actualizeaza lunar la cursul BNR?
2. Daca in declaratia cu impozitul pe profit se preia pierderea din anii precedenti?(din cauza diferentelor de curs societatea inregistreaza pierdere).
3. Cum inregistrez in contabilitate bunul reluat in posesie?
4. Daca in baza sentintei societatea nu mai trebuie sa ramburseze creditul, ce se intampla cu el, se inregistreaza la venituri?
Pana la data lichidarii operatiunile contabile se inregistreaza ca si la o societate care nu are deschisa procedura?
astept raspuns de la specialisti
multumesc mult, nu stiu care este motivul la somaj ca nu vor sa acorde somajul
din initianiva angajatorului
Am urmatorul caz, angajare dupa intreruprea somajului, persoana s-a angajat cu contract de munca pe perioada nedeterminata, iar in timpul perioadei de proba s-a incetat contractul de munca printr-o notificare conf art.31, al.3.
Nu se poate primi somaj? Persoana care s-a angajat nu putea sa stie ca contractul de munca va inceta.
De la ajofm a spus ca nu primeste somaj, din motivul ca contractul de munca era pe perioada nedeterminata.
Ce se poate face in aceasta situatie?
Nu primeste nici somaj, nici loc de munca nu are. Exista vreo solutie?
Multumesc.
SC la care s-a deschis procedura insolventei ce declaratii trebuie depuse, platitoare si tva si impozit profit.
Multumesc