avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 733 soluții astăzi
Forum Activitate florin dorel

Activitate florin dorel

In cat timp primeste firma ,banii de pe concediile medicale ?
Discuție fiscale
Buna ziua , am si eu o problema majora,am o firma cu 2 salariati, eu si asociatul, avand 2 masini la taxi ,ni s-a facut dosar pentru neplata asigurarilor pe salarii de3500ron,precizez ca eu sunt in concediu medical din luna lui iulie 2009,dar am de primit de la asigurari peste 3800ron din luna august 2009 pe concedii medicale.In luna decembrie am platit 3200ron la finante pentru conturi anume iar ei mi-au virat unde au vrut ei si de acolo toata problema ,iar noi nu avem toata suma sa o dam pentru ca nu se mai fac bani.Va rog sa-mi spuneti ce trebuie s-a fac in cazul acesta?Va multumesc!
Răspuns la discuția codul rutier
scrie data si ora
Răspuns la discuția Refuz restituire masina
nu am semnat nimic nici pentru ca i-am dat masina,nici pentru bani.
Acum 3luni i-am dat unui prieten o masina echipata pentru TAXI sa o vinda cu firma cu tot,eu aveam o datorie la el si am zis sa o dau dupa ce o vinde . Dar nu a reusit sa o vinda si i-am cerut-o inapoi,dar nu o mai vrea sa m-io de-a pina nu-i dau datoria inapoi.Firma functionand normal fara activitate,cu un salariat imi vin toate darile catre stat sa platesc dar nu pot pentru ca nu am masina cu care s-a muncesc s-a platesc.INTREBAREA mea este CE TREBUIE SA FAC? si unde trebuie sa ma adresez? va multumesc.
Răspuns la discuția codul rutier
Chiar daca am cumparat rovinieta dupa ce am luat amenda?
Discuție codul rutier