Am infiintat un Srl-d intr-un birou aflat intr-o cladire de birouri. Actele le-am scos abia saptamana aceasta. Ce alte obligatii mai am ulterior infiintarii, avand in vedere ca am mentionat ca voi desfasura activitate la sediu social. Ma refer in principal la cele de sanatate si securitate in munca. Momentat sunt doar eu si inca un angajat.
Exista si alte obligatii legate de spatiul de lucru?
Am in proprietate un autoturism achizitionat in 2012 pe care as dori sa i-l donez mamei. Taxa a fost platita in anul 2012 si ulterior recuperata. Intrebarea este: in cazul donarii autoturismul si inmatricularii acestuia pe numele mamei, va fi necesara plata din nou a taxei de timbru?
Imi cer scuze, exprimarea a fost gresita. Cum pot obtine o copie a datelor din registrul electronic al angajatilor. Cum as putea vedea la cate ore sunt trecut si ce salariu am?
Cum pot obtine o copie de pe cartea de munca pentru a vedea salariul si numarul de ore la care sunt trecut? Mentionez ca nu doresc sa apelez la patron pentru a obtine aceasta copie.