avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Activitate nero12

Activitate nero12

Discuție admitere INM
buna, sunt un proaspat absolvent de drept, intentionez sa particip la sesiunea din vara viitoare de admitere din cadrul Institului National de Magistratura, si am auzit cum ca anul acesta ar intra in vigoare noile coduri penale si civile...as vrea sa stiu daca asa este si daca acest lucru s-ar intampla vor trebui invatate noile coduri pentru INM, multumesc anticipat pentru raspuns!
buna,sunt student in anul2 la drept si as avea nevoie de niste sfaturi/sugestii pentru a avea parte de o apreciere cat mai buna cu ocazia participarii la sesiunea de comunicari stiintifice din cadrul universitatii.Subiectul ales de mine e numeste "Grupul de interes economic"(GIE) si as vrea sa stiu ce ar treb sa mai studiez in afara de legea 161/2003,daca exista anumite cursuri/tratate ce studiaza aceasta problematica si bineinteles niste ponturi in prezentare,fiind un novice:))multumesc anticipat!!
buna,sunt student in anul2 la drept si as avea nevoie de niste sfaturi/sugestii pentru a avea parte de o apreciere cat mai buna cu ocazia participarii la sesiunea de comunicari stiintifice din cadrul universitatii.Subiectul ales de mine se numeste "Grupul de interes economic"(GIE) si as vrea sa stiu ce ar treb sa mai studiez in afara de legea 161/2003,daca exista anumite cursuri/tratate ce studiaza aceasta problematica si bineinteles niste ponturi in prezentare,fiind un novice:))multumesc anticipat!!
multumesc pentru raspunsul acordat,dar tocmai asta e problema k eu sunt pe sistemul de 3 ani si neavand numarul total necesar de credite pe diploma mea nu va scrie stiinte juridice,cum ar fi scris daca in mod normal eram pe 4 ani,ci doar specializarea,ordine si siguranta publica.