avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... admitere inm din academie de politie
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

admitere inm din academie de politie

buna,sunt student la academia de politie alexandru ioan cuza(anul2),pe sistemul de 3 ani,si as vrea sa stiu daca ar exista vreo posibilitate legala de a incepe din vara aceasta o facultate in paralel,de exemplu'universitatea la id pt a.mi echivala in paralel creditele,capatand astfel diploma de jurist necesara admiterii la inm.totodata exista o cutuma pe la academie k daca te inscrii in parale la alta faculate te da academia afara,e posibil?ms anticipat
Cel mai recent răspuns: blue ray , utilizator 15:20, 24 Decembrie 2009
Cutuma sau nu, cat timp cei de la Academie nu afla de studiile tale,nu cred ca te vor da afara. Exista o chestie referitoare la doua facultati facute la stat.
Daca sunteti student la facultatea de politie, veti avea diploma in stiinte juridice si va incadrati in conditiile de participare la examenul de admitere la INM.
Daca sunteti student la una din celelalte facultati ( pompieri sau arhivistica) poate obtineti un transfer la fac. de politie.
Sau incercati echivalarea/obtinerea creditelor.

Va sfatuiesc sa cititi Regulamentul de ordine interioara al studentilor al Academiei de Politie Alexandru Ioan Cuza, si veti regasi la art. 13 alin. (3) interdictia de a urma cursurile altei institutii de invatamant superior.
Deci nu este doar o cutuma.
multumesc pentru raspunsul acordat,dar tocmai asta e problema k eu sunt pe sistemul de 3 ani si neavand numarul total necesar de credite pe diploma mea nu va scrie stiinte juridice,cum ar fi scris daca in mod normal eram pe 4 ani,ci doar specializarea,ordine si siguranta publica.