avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... admitere inm din academia de politie
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

admitere inm din academia de politie

hello..sunt student anu III la academia de politie si ma gandesc serios de ceva timp sa dau la inm dupa cei 2 ani necesari pentru echivalarea studiilor si obtinerea licentei in drept.insa,am o nelamurire,in legatura cu faptul ca trebuie apoi sa te judeci cu statul.stiu ca sunt multi studenti ai academiei de politie care au dat la inm si am inteles ca poti obtine esalonarea platii in rate lunare..este adevarat?

va multumesc!
Cel mai recent răspuns: noname2203 , utilizator 18:12, 20 Septembrie 2010
daca ati detalia putin...nu inteleg de ce trebuie sa va judecati cu " statul " ?
Poate nu m-am exprimat eu bine..noi am incheiat un contract prin care suntem de acord ca vom ramane timp de 10 ani in Ministerul de interne..Odata ce suntem admisi la inm,trebuie sa platim academiei banii investiti in noi pe perioada facultatii,bani pe care ii poti plati esalonat..cel putin eu asa am inteles.
Majoritatea colegilor care au intrat prin INm au pierdut procesul
oricum iti iau 10000 lei pe an, 40000 in total
La salariul de magistrat, nu e problema sa le achiti suma
Ia si invata , sa te vezi intrat, ca asta o sa fie ultima ta problema
Da,numai k eu nu fac 4 ani fac 3...plus ca o sa mai am nevoie de inca 2 dupa ce o sa termin academia ca sa imi iau licenta..

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Admitere inm din academie de politie nero12 nero12 buna,sunt student la academia de politie alexandru ioan cuza(anul2),pe sistemul de 3 ani,si as vrea sa stiu daca ar exista vreo posibilitate legala de a incepe ... (vezi toată discuția)