fals in inscrisuri ce tin de cartea funciara
Ma voi duce cu fiul meu sa depuna dosarul de inscriere in evidentele Ajofm unde are resedinta, nu domiciliul. Nu vor sa-i primeasca functionarii de acolo dosarul, ma duc in audienta la directorul Ajofm, Nu vrea nici acesta sa-mi dea un raspuns favorabil, le fac reclamatie la Anofm si in ultimul rand, pot sa-i dau si in judecata. Pentru ca stiu ca am dreptate, resedinta, nu neaparat domiciliu.
As dori ca cei care imi raspund la intrebarile mele sa fie mai bine documentati. Multumesc!
Acest anunt a aparut pe siteul ANOFM si aici este vorba de absolventi , nicidecum de cei care au lucrat sau au realizat venituri.
Procedura de înscriere în evidenţe şi condiţiile de obţinere a indemnizaţiei de şomaj pentru absolvenţi
Anunturi ANOFM Noutati ANOFM
Absolvenţii care doresc sprijin pentru găsirea unui loc de muncă se pot înregistra la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă din raza teritorială unde îşi au domiciliul/resedinta. Actele necesare pentru înregistrare:
-carte de identitate (copie);
-adeverinţa de la medicul de familie, cu menţiunea că este apt de muncă;
-actul de absolvire a formei respective de învăţământ, în original şi copie;
Condiţiile de obţinere a indemnizaţiei de şomaj pentru absolvenţi:
Absolvenţii care se află în evidenţa agenţiei judeţene pentru ocupare a forţei de muncă din raza de domiciliu/ reşedinţă şi care nu au putut ocupa un loc de muncă după absolvirea unei instituţii de învăţământ, într-o perioadă de 60 de zile, pot depune următoarele documente pentru a primi indemnizaţia de şomaj:
- actul de identitate - original şi copie;
- actele de studii şi alte calificări - original şi copie;
- certificatul de naştere - original şi copie;
- certificatul de căsătorie - original şi copie (dacă este cazul);
- adeverinţa medicală -din care să rezulte că este apt(a) de muncă;
-declaraţie pe proprie răspundere că nu urmează o formă de învăţământ (notariat);
-dovada că s-au înregistrat în evidenţele A.J.O.F.M. sau adeverinţa eliberată de furnizorul de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, prin care se certifică data înregistrării persoanei în evidenţele proprii, în cazul în care persoana s-a înregistrat în vederea medierii pentru încadrarea în muncă la un furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, acreditat sau notificat conform legi.
-acte eliberate de organele financiare teritoriale - din care să rezulte că nu realizează venituri
Buna ziua ! De cate ori interactionez cu functionari publici, sunt nemultumita de informatiile primite, pentru ca acestia , practic, nu cunosc deloc legile care vizeaza strict domeniul lor de activitate. De data aceasta sunt nemultumita de informatiile primite de la AJOFM Valcea.
Fiul meu este absolvent liceu si vrea sa se inscrie la AJOFM in vederea acordarii indemnizatiei de somaj.El are domiciliul in localitatea Strejesti, judetul Olt ,dar resedinta stabilita in orasul Ramnicu Valcea , judetul Valcea, unde a terminat liceul si ar vrea sa se inscrie la agentia din acest oras. Cei de la aceasta agentie mi-au dat insa un raspuns nefavorabil si ne-au trimis sa depunem dosarul la AJOFM Olt .Eu am citit legea insa si am vazut ca se poate inscrie si la agentia judeteana de pe raza careia isi are resedinta.
Va rog sa-mi dati un raspuns daca se poate si ce as putea face in aceasta situatie. Multumesc anticipat!
Multumesc mult ! Angajatii organului fiscal nu prea cunosc legea si m-am inregistrat in SPV si am primit-o in cateva ore .
Multumesc tuturor pentru mesajele de raspuns. Am castigat procesul in al doilea stadiu , la apel. Am angajat avocat si acesta a demonstrat ca plata chitantelor a fost facuta de noi, chiriasii. Ne-a ajutat si faptul ca administratorul asociatiei a dat marturie ca noi am platit .
Se poate elibera o adeverinta de venit de la ANAF din orasul de resedinta sau numai din orasul de domiciliu?
Da, inca o data, vreau sa multumesc tuturor celor care mi au dat sfaturi si au scris comentarii la intrebarea mea si vreau sa fac niste precizari.Nu am chemat administratorul sa depuna marturie pentru ca pe langa chitantele depuse, am avut de la asociatie un inscris dat de dumnealor in care specifica si nr chitantei si luna pe care o acopera, pt ca ,da, au mai fost si sume "rotunde". Acest inscris a fost semnat de presedintele asciatiei, de administrator si a avut si stampila asociatiei. Am vorbit deja cu administratorul, omul vine la recurs sa depuna marturie.
Daca judecatoarea nu a luat in considerare nici acest inscris, nici chitantele si pe deasupra se cunoaste cu fiica proprietarului, care ' intamplator' face parte din baroul de avocati, eu ce sa presupun, ca este corupta., nu ca nu am avut eu un comportament diligent. Pentru ca intr-un stat de drept, civilizat acest fapt nu trebuia sa se intample, intelegeti, nu este normal asa ceva si judecatorii corupti trebuie dati pe mana DNA, nu ca sa ma descurce pe mine ci ca sa se faca dreptate. Pentru ca indiferent daca eu as fi fost naiva, cu capul in nori, dar mai ales ocupata cu servicul, cu problemele pe care le ai cand iti cresti singura copilul, instanta trebuie sa faca dreptate, domnule, si oamenii trebuie sa se poarte civilizat, nu sa profite de pe urma altora.
Intr-un stat civilizat, pana si handicapatii,domnule sunt protejati, nu profita nimeni de pe urma lor si mai ales o instanta judecatoreasca. Intr-un stat civilizat femeile care isi cresc copiii singure sunt protejate si respectate nu inselate si profitat de pe urma lor.
Si fiti pe pace ca voi iesi eu din aceasta "incurcatura' cum zicea cineva , inselatorie si nedreptate, cum o consider eu. Pentru ca pentru nimic in lume nu ii voi plati eu aceasta suma unui sarlatan. Si pe mana politiei tot vor ajunge, si el si judecatoarea.