VA ROG DACA E CINEVA CARE A ACTIVAT ACEASTA OPTIUNE, MA POATE AJUTA FOARTE MULT !!!
asa este, doar ajungand in aceasta situatie m-am documentat sa-mi aflu drepturile! si sunt convinsa ca sunt multi in situatia mea. De aceea cred ca ar trebui sa nu permitem astfel de practici, si macar noi sa ne aparam drepturile!
VA ROG DACA E CINEVA CARE A ACTIVAT ACEASTA OPTIUNE, MA POATE AJUTA FOARTE MULT !!!
buna ziua,
m-am confruntat cu o deficienta a serviciului oferit de Cosmote prin aceasta extraoptiune ROAMING TRAVELER in luna decembrie-promotie in perioada sarbatorilor de iarna, posibil multi ati auzit.
Eu prin sms am fost informata ca prin activarea optiunii poti suna din afara tarii folosind minutele nationale incluse in abonament, dar a fost ascuns faptul ca la fiecare apel sunt taxata cu 1,071euro.
In urma unei sesizari ANCOM, cosmote i-a informat cu privire la acest caz, ca defapt ei au trimis informatii concrete, desi NU este asa!!!
Apelez la cititorii acestui site, in speranta ca cei care si-au activat aceasta optiune ma pot ajuta cu informatii referitoare la aceasta extraoptiune. Nu am sa ma las inselata de acesti operatori, vad ca acum mai toti apeleaza la diverse metode, NU VA LASATI INSELATI, ESTE DREPTUL VOSTRU, CE EI IL INCALCA!!!
Va multumesc anticipat!!!
in aceasta situatie ce este recomandat sa fac? Dupa 'verificarile' efectuate de firma Cosmote, au ajuns la 'concluzia' ca ei puneau la dispozitie acele informatii, desi NU este asa....pe langa faptul ca au incalcat OG 27/2002 depasind termenul de 30 zile de a-mi raspunde la reclamatie...
va rog daca puteti sa.mi dati un raspuns sau sfat in aceasta situatie.
va multumesc anticipat
multumesc de raspuns, am facut deasemenea si reclamatie la OPC, dar astept raspunsul lor. Problema mea este ca cei de la Cosmote refuza sa-si asume incalcarile legislatiei, prin aceasta taxa ascunsa. La momentul reclamatiei am solicitat rezilierea contractului, din motivul incalcarii clauzelor contractuale de catre firma cosmote, dar din raspunsul lor se intelege ca ai refuza sa admita faptele intamplate, deci asumarea vinovatiei. De asemenea si la reclamatia facuta au depasit termenul de raspuns de 30 zile ajungandu-se la 55 zile.
Buna ziua,
In legatura cu reclamtia facuta la Cosmote in legatura cu extraoptiunea Roaming traveler: nici in sms-ul referitor la aceasta extraoptiune, nici la serviciul clienti nu era mentionat ca pe langa minutele nationale incluse in abonament se percepe o taxa la fiecare apel, nu s-au oferit informatii exacte si complete, incalcand legislatia in vigoare.
Am primit un raspuns la aceasta reclamatie, dupa 55 zile, in care precizeaza ca informatiile sunt puse la dipozitie si la serviciul clienti si pe site.
Eu am dovezi ca nu este adevarat, deoarece abia dupa reclamatia mea, au reactualizat meniul unde au adaugat pe langa informatia ce o primisem, si existenta acestei taxe, dar ei sustin ca informatia era si la momentul respectiv.Va spun sincer, nu pot sa inteleg cum pot sustine ca ei mi-au oferit informatii complete, in ciuda dovezilor!!! Am si sms-ul si inregistrare la acel moment la serviciul clienti.
Ce pot face in acest caz? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns deoarece in acest moment nu stiu ce pot face.
buna ziua, revin deoarece a fost depasit termenul in care trebuia sa primesc o rezolutie la reclamatia facuta. am primit un banal sms ca reclamatia e analizata si ma vor informa cand au un raspuns.
mentionez ca desi nu sunt de acord cu valoarea facturii mi se percep si penalitati, deoarece a expirat si perioada de amanare a platii in speranta ca vom rezolva ceva.
ce pot face in aceasta situatie? eu daca as plati facura cu siguranta nu imi vor restitui banii considerati de mine abuz.va multumesc anticipat
Mi-au raspuns prin mail de la secretariatul facultatii. Ei imi dau actele dupa ce platesc in prealabil taxa.
Eu am depus cererea pe 10 octombrie adica la mai putin de 30 zile.
Iar ca raspuns la cerere imi spun asa:" Studenta ......a incheiat ctr........si a fost admisa pe un loc FARA TAXA. Achita taxa de scolarizare aferenta lunii octombrie si taxa de retragere."
Pe langa contractul de scolarizare a trebuit sa semnam si un "Angajament". Primul an fiind fara taxa, suntem obligati sa platim scolarizarea in cazul in care renuntam din anul II la facultate. Dar nu e cazul. EI totusi imi cer sa platesc taxa de scolarizare.