Adica nu inregistrez suma de pe Z?
Deoarece eu am incasat in banca si s-a tastat gresit numerar.
Si atasez nota explicativa, instiintarea si decizia.
Si in nota explicativa ce se trece? Se inregistreaza casa cu minus 411=5311 -100 si se face o dispozitie in care sa specifica corectie cf proces verbal nr...
Buna ziua,
Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine cu niste intrebari legate de bonuri fiscale tiparite gresit si anulate. Se intocmeste un PV in care se declara cauza eronarii si pe urma o Decizie pentru aprobarea bonurilor anulate.
In raportul Z nu se permit stersaturi astfel el se va inregistra in casa cu diferenta corecta.
Ex: Daca raportul Z este 100 lei din care 20 lei s-a tastat un bon gresit si se anuleaza el se va inregistra in casa doar 80?
Ce acte trebuie intocmite pentru angajare in afara de contractul de munca.
Actele pentru angajare la o persoana sunt:
-declaratie ca nu mai lucreaza in alta parte
-ca are sau nu carte d emunca
-ca are sau nu in intretinere
-diploma de studii
Pentru cetatean britanic care sunt actele si daca tot astea ar fi ele ar trebui sa fie intocmite la notar in limba engleza? si contractul trebuie sa fie tradus in engleza?
Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu niste informnatii. Ttrebuie sa intocmesc documentele de angajare pentru un cetatean britanic cu resedinta permanenta in romania pe postul de Economist. Tinand cont ca ITM-ul s-a desfiintat va rog sa ma indrumati spre pasii pe car etrebuie sa urmez si daca trebuie sa fac o noua declaratie la administratia financiara.
Eu nu consider o investitie un lucru pe care il pot lua cand se termina valabilitatea contractului de comodat. Inregistrez normal pe mijloc fix mobila de sufragerie, de bucatarie si obiecte de inventar hota, cuptor, plita, frigider, masina de spalat.
Mentionez ca societatea presteaza servicii nu comert.
Usile, parchet, gresie, zugraveala sunt investitii.
Nu asta este inregistrarea corecta?
Mobilier, aparatură, se înregistreaza direct în conturile corespunzătoare (214, 2131, etc.) şi nu în contul 231.
% = 404 inregistrarea facturilor primite de la furnizori pentru materiale
231
4426
212 = 231 receptia investitiei efectuate
681 = 281 amortizarea investitiei
la terminarea contractului
461 = % facturarea lucrarilor de investitii neamortizate
758
4427
% = 212 scaderea din evidenta a investitiei cedate
658
281
Daca proprietarul apartamentului nu declara la administratie investitia facuta va rog sa-mi comunicati ce se poate intampla in termeni legali.
Va multumesc pentru raspunsuri.
Sa inteleg ca cel mai corect e, fiecare factura care implica renovarea sediului sa fie inregistrata pe contul 231, 4426 =404 si la sfarsitul lucrarii 212=231 toata valoarea inclusiv manopera si alte servicii ( montare usi, manopera perdea) si amortizez valoarea din 212 inregistrand lunar 6811=2812 pe durata contractului.
Proprietarul este obligat sa declara la administratie modificarile facute conform devizului de lucrari.
Va multumesc pentru raspuns.
Modernizarea se intinde pe 3 luni. Cum inregistrez facturile de renovare 231,4426=404 in care se trec valoarea accesoriilor de contructii usa, lustre, parchet, gresie. Cada, cabina de dus se trec pe 303 = 404
La receptia lucrarii se inregistreaza 212=231 toata avloarea.
Dar cand se amortizeaza tva-ul la sf lucrarii?