avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1750 soluții astăzi
Forum Activitate marcellina

Activitate marcellina

Este un c.m. initial, pentru ca vine dupa un c.o. Codul a ramas acelasi, adica 14. Va multumesc inca odata. Indiferent daca este intial sau in continuare, nu se calculeaza la fel, ca medie a ultimelor 6 luni?
Din 30 octombrie 2008, sunt in concediu medical, avand un neo mamar. Deoarece in luna octombrie 2009 mi s-a facut si o conizatie, am intreruput in luna decembrie concediul medical, si mi-am luat concediu de odihna pe 2009 (CCM prevede "In cazul în care salariaţii sunt în incapacitate temporară de muncă, durata concediului de odihnă nu este afectată."), concediu care s-a prelungit pana in data de 08.01.2010. Incepand cu data de 10 ianuarie sunt din nou in concediu de odihna, pana la un an si jumatate.
Mentionez ca, in perioada cat am fost in concediu medical, functia mea s-a desfiintat, si a trebuit sa fiu de acord cu incadrarea pe un alt post, platit mult mai putin.
In aceste conditii, pentru luna decembrie 2009 am primit cu 900 de lei mai putin decat in celelalte luni (in conditiile in care trebuia sa mi se acorde si prima de vacanta) iar pentru ianuarie, din care din cele 20 de zile lucratoare 5 am fost in c.o. si restul in cm, am primit o suma mai mica cu 600 de lei decat luna noiembrie 2009. Este normal modul de plata? Nu amandoua indemnizatiile se calculeaza ca medie a ultimelor luni, deci venitul net ar fi trebuit sa fie cat de cat acelasi?
Va multumesc.
Trebuie indeplinite anumite conditii pentru a deschide un Service auto, sau vulcanizare la parterul casei mele? Mi-ati putea enumera actele normative care trebuie respectate la deschiderea unui service- conditii de zgomot, etc.