avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 618 soluții astăzi
Forum Activitate bioana

Activitate bioana

Discuție decont gresit
Buna ziua,

Pe o perioada de cativa ani am depus deconturi de tva gresite,in sensul ca nu am cuprins facturile de achizitii sosite cu intarziere la randul de regularizari ci la randul cu achizitii aferente perioadei de raportare.
Suma declarata si virata la Bugetul de Stat a fost corecta.

Mai pot face ceva pentru a indrepta situatia.Ce riscam?


Multumesc!

Răspuns la discuția sponsorizare
va multumesc!:)
Răspuns la discuția sponsorizare
Totusi ,conform ordinului 3055,''efectele tranzacţiilor şi ale altor evenimente sunt recunoscute atunci când tranzacţiile şi evenimentele se produc (şi nu pe măsură ce numerarul sau echivalentul său este încasat sau plătit) şi sunt înregistrate în contabilitate şi raportate în situaţiile financiare ale perioadelor aferente''.
Credeti ca in baza contabilitatii de angajamente,as putea inregistra in septembrie cheltuiala?
Daca da,care ar fi inregistrarile?


Multumesc
Discuție sponsorizare
Care sunt inregistrarile contabile pentru o sponsorizare ,daca contractul s-a incheiat in luna septembrie,iar plata va fi facuta in octombrie prin virament bancar.
Buna ziua,

Doresc sa stiu daca primele,bonusurile primite pe statul de plata(cu impozitul si contributiile retinute) sunt deductibile din punctul de vedere al impozitului pe profit.
Aceste prime sunt mentionate in contractul colectiv de munca dar nu si in cel individual.

multumesc!
Răspuns la discuția inregistrare deseuri ambalaje
Nu este vorba de ambalaje(inregistrate in 381) ci de materiale de ambalat (am specificat ca este vorba de pungi ,cartoane)
Cum pot face receptia cutiilor de carton in care sunt ambalate diferite piese,materiale?Pe factura nu este inregistrat ambalajul!
Societatea noastra produce produse ambalate in pungi termocontractibile.Produsele se vand in cutii carton.Ca urmare societatea are obligatia de a recupera un anumit procent din cantitatile de deseuri de ambalaje introduse pe piata.Intrebarea mea este:cum pot inregistra,prin ce documente intrarea in gestiune a deseurilor,avand in vedere ca acestea se recupereaza fie din productie-diferite resturi de la pungi,hartie,fie de la aprovizionare (ambalajele bunurilor achizitionate)Care sunt inregistrarile contabile?

Multumesc!
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie:


Societatea noastra a achizitionat in baza unui contract de vanzare –cumparare ,de la o persoana fizica,un grup de constructii (hale ,depozite,magazii) si terenul aferent.In contractul de vanzare –cumparare s-a trecut pretul total,fara o defalcare pe fiecare tip de constructie si pe teren.Imobilele au fost achizitionate in vederea mutarii activitatii de productie ce se desfasoara in prezent intr-o fabrica inchiriata.
In acest moment,constructiile sunt in stare avansata de degradare,necesitand reparatii,refacerea instalatiilor,recompartimentari,etc in vederea desfasurarii activitatii de productie.
La Serviciul Impozite si Taxe a Primariei ,pentru stabilirea valorii de impunere ,am depus un proces verbal intocmit de ingineri din cadrul firmei ,aprobat de administratorul societatii ,prin care s-a stabilit valoarea terenului si a grupului de constructii,fara o identificare pe fiecare constructie..
In perioda urmatoare,in functie si de obtinerea unor credite,dorim sa realizam lucrarile de modernizare,utilare si abia apoi sa punem in functiune noua fabrica.

As dori sa aflu parerea dvs cu privire la urmatoarele aspecte:

1.Este necesara delimitarea valorii fiecarei constructii(in total sunt 8) in vederea inregistrarii sau le voi putea inregistra separat numai dupa renovarea lor,moment in care vom sti pt fiecare incadrarea,durata normala de utilizare si voi putea stabili amortizarea.
2 Ce tip de proces verbal de receptie trebuie folosit in aceasta faza?