am avut o firma care a trebuit inchisa si am primit de la finante o instiintare ca trebuie sa duc memoria fiscala la ei a casei de marcat ,caci pare inanctiva.
ce trebuie sa fac din cate stiu sunt niste costuri pentru a scoate memoria fiscala si nu prea detin banuti momentan ,mentionez ca am termen limita.casa de marcat nu a mai fost folosita:(
sunt administrator al unei asociatii de locatari si am inteles ca sa schimbat declaratia 100 unde eu declaram venitul la rubrica alte venituri pf(690)iar acum mi sa spus ca sa schimbat declaratia si nu stiu unde ma incadrez la ce categorie ca nu mai exista (alte venituri pf)ci doar alte venituri si mi-au zis ca nu e buna aceasta declaratie ,
Niste lamuriri si indrumari corecte daca se poate:(
|
#-o imi poate recomnda cineva un contabil din brasov,eventual un nr de telefon ce ma poate ajuta cu toate declaratiile si sa poata sa mi accepte plata in rate pentru serviciile prestate:(
am o firma din 2006 ,dar anul 2010 nu am avut o activitate clara si am fost pe pierdere si acum am ceva datorii,din aceasta cauza nu am depus nici o declaratie sau bilant de 1 an de zile pentru ca nu puteam sa achit datoria la contabil.In decembrie anul trecut am primi de la Registrul Comertului o hotarare judecatoreasca prin care mi se comunica ca firma se dizolva .Ce ar trebuii sa fac sa inchid firma si tot odata sa am costuri putine neavand lichiditati. va multumesc astept un raspuns:(
sunt administrator la o asociatie de proprietari,am un salariu de 150 ron,si pana acum am lucrat cu conventie civila in baza codului civil.
Incepand cu 1 februarie 2010 sunt pensionat pe caz de boala grad 3,ce obligatii de plata imi revin,la salariul de 150 de ron si ce obligatii de plata revin asociatiei
PANA ACUM AM PLATIT DOAR IMPOZITUL DE 16%.
va multumesc