1.Solduri din registrul de casa sunt pe minus
ex: sold initial 1530 lei
plati: 500 lei; 300 lei, 1000 lei
sold final:-270 lei (acest sold este trecut de catre administrator in registru de casa)
aceste situatii se repeta in mai multe zile, dar nu consecutiv, de exemplu pe darta de 15.10.2009 pe data de 23.11.2009, pe data de 27.11.2009....
2.Referitor la suma de 41000 lei scuze 4100 lei.
Pe mine ma nedumereste faptul ca desi avea bani in casa a platit in aceeasi zi la Apa Canal trei chitante pentru aceeasi factura si acest fapt se repeta.
In urma verificarii registrului de casa am constatat urmatoarele:
- mai multe solduri sunt pe minus(e posibil asa ceva? a venit cu bani de acasa?)
- in conditiile in care soldul e de 41000 , administratorul plateste la Apa Canal spre exemplu intr-o singura zi 200 lei, 100 lei, 500 lei pe chitante diferite cu aceeasi data
-pentru deplasarile pentru plata facturilor are bilete de autobuz pe care le-a achitat din casa (un manunchi de bilete scazute o data)
-am luat cheltuieli dint-o luna si am incercat sa reconstitui o lista de plata - la lista de plata sunt trecute cheltuielile aferente listei de plata pe persoana , pe apartamente si pe mp.Am adunat toate facturile si salariile aferente listei si mi-a dat o valoare de 600 lei, total lista de plata fara penalitati si restante 11500 lei, diferenta este la mc, respectiv la consumul de apa rece si calda.
-Au fost puse termopane pe scara blocului. la dosarul de achizitie exista doua oferte (una de calculator modificata cu pixul si cea de-a doua niste zmangaleli cu pixul pe o foaie fara pret..), factura si 2 chitante, factura nu e insotita de deviz si nu exista nici un proces verbal sau un raport prin care s-a stabilit oferta castigatoare- oare cer eu prea mult?
Va rog sa imi spuneti ce pot face, din punctul meu de vedere mi se par niste abateri foarte grave
Daca la baza acelor achizitii au stat niste referate de necesitate aprobate, acestea pot fi achizitionate, iar planul de achizitie poate fi completat cu acele produse.
Am initiat procedura de cerere de oferta pentru produse impartite in 3 loturi, au participat 8 ofertanti. pentru lotul 1 a castigat un ofertant iar pentru lotul 2 si 3 un alt ofertant.
Ofertantul care a castigat lotul nr 1 refuza sa semneze contractul, deoarece contractul nu este acelasi cu cel din documentatia de atribuire.
In documentatia de atribuire era doar un model de contract de furnizare produse care chiar asa se numea "model de contract"
Clauzele din contractul care urma sa se incheie se regaseau in documentatia de atribuire.
Nu stiu cum sa procedez mai departe. Trebuie sa anulez procedura sau pot incheia contractul cu urmatorul clasat?
Exista formulare tip pentru contractele de mandat?
Trebuie facuta Conventie civila nu contract de munca cu timp partial?
Conventia civila inregistrez undeva, le avizeaza ITM cumva?
Am luat actele pentru a le verifica. Asociatia nu are registru pentru fondul de reparatii, registru pentru penalizari. Administratorul nu are nici un contract cu asociatia. Cand l-am intrebat in ce baza primeste banii mi-a spus ca in baza hotararii AG. Banii ii incaseaza pe niste dispozitii de plata volante si plateste impozit la trezorerie , fara a depune vreo declaratie pentru impozit.
Anul acesta a depus fise fiscale, in ultimii 3 ani nimic
La cheltuieli are foarte multe bilete de autobuz.
Nu stiu ce sa mai cred , aceste aspecte le-am sesizat la prima vedere.
Licitatia nu se anuleaza, licitatia se continua cu un singur participant.
Se anuleaza doar in conditiile in care se incadreaza in prevederile art 209 OUG 34/2006, Ceea ce nu e cazul.
A avut loc sedinta, a fost schimbat presedintele.
Fostul presedinte a spus ca nu este normal sa fie schimbat... dar accepta situatia, a propus pe cineva si a plecat de la sedinta , fara sa mai participe la vot.
La aceasta sedinta administratorul ne-a adus la cunostinta ca asociatia noastra de proprietari nu mai are actele de infiintare ale asociatiei precum si arhiva. Acestea spune dansul au fost pierdute de fostul administrator in urma cu 3 ani.
S-au mai facut sedinte dar niciodata nu ni s-a adus la cunostinta asa ceva
Asociatia noastra nu are cont bancar. E legal?
Au fost schimbate comisia de cenzori si comitetul executiv.
Cum se procedeaza?
Pe mine m-au numit Presedintele comisiei de cenzori. Trebuie facuta o verificare din urma?
Ma gandeam ca exista vreo reglementare in acest sens, administratorul meu dupa maxim 20 zile o ridica de la avizier. Daca esti plecat si apuci sa vii acasa in perioada cand nu e afisata nici o lista trebuie sa intrebi administratorul. E adevarat ca plata trebuie facuta in 20 zile de la afisare, dar totusi...