avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi
Forum Activitate dani dani

Activitate dani dani

buna seara
va rog frumos daca puteti sa-mi spuneti eu neavand un loc de muna daca pot beneficia de asigurare medicala pe baza adeverintei de salariat a sotului meu
va multumesc
buna seara,
as dori sa stiu daca fiind incadrata cu pensie de invaliditate de gradul II as putea sa lucrez ca zilier.
va multumesc
Răspuns la discuția Somaj neridicat de la Posta !
Vă mulţumesc mult pentru răspuns.Am fost azi dimineaţă la AJOFM - am făcut cerere de retrimitere şi mi s-a spus că abia în ianuarie 2013 îi voi primi.
Răspuns la discuția Somaj neridicat de la Posta !
luna trecuta mi-a venit somajul pe 23 si de la posta imi spusese ca nu se tine cont de ce scrie pe carnet adica intre 18-23 ale lunii ! luna aceasta am asteptat sa vina somajul.....care n-a mai venit ! sa inteleg ca nu am pierdut banii pe luna aceasta ?
Buna seara !
Sunt de 3 luni in somaj si luna aceasta nu l-am ridicat de la posta.....nu am primit nimic in cutie si nic la usa nu a fost nimeni ! am fost la posta sa intreb si mi-au raspuns ca a sosit in data de 19 noiembrie si ca au fost returnati !
va intreb daca mai pot recupera somajul pe luna acesta si ce sa fac in situatia mea ?
mai precizez ca am carnetul vizat la zi ! va multumesc
Pentru a beneficia de subventia la caldura nu stiu cum se calculeaza veniturile, daca eu locuiesc cu mama si sotul meu in acelasi apartament de doua camere (eu si sotul meu avand un nume diferit de cel am mamei mele) suntem considerati ca fiind o familie toti trei sau mama e considerata ca persoana singura iar eu cu sotul meu o familie?
Răspuns la discuția salariu neplatit
buna ziua,