@thran
idea este ca stim ce nu este in regula in asociatie: ctr de munca nu sunt; registre contabile nu sunt; au fost facute reparatii la subsol in urma cu cativa ani, care s-au platit cu banii din intretinere si din fondul de rulment - acum timp de 6 luni ni se pun la plata cca 20 lei/apt "reparatii" pentru recuperarea acelor sume; luni de zile listele nu au fost semnate decat de admin; chitantele nu sunt tip, ci inseriate de mana;
toate acestea au iesit la iveala cand s-a iesit in strada vara trecuta dupa ce s-au oprit apa calda pentru al treilea an consecutive si cea rece pentru cateva ore din cauza datoriilor la furnizori
de atunci incercam sa obtinem explicatii, documente etc, dar nici macar la somatia Primariei nu ne-au fost puse la dispozitie documentele pe care le-am solicitat prin adrese trimise Presedintelui
spuneti sa luam legatura cu Comitetul : pentru o perioada scurta am facut parte din comitet si nici atunci admin. nu mi-a pus la dispozitie actele pe care le-am solicitat. in acest moment comitetul ales nu are pregatirea necesara pentru a da raspunsuri intrebarilor noastre, ei ridica din umeri si ne trimit la administratora
veti spune "faceti Adunare Generala si dati jos admin si Presed".
am facut asta si au participat foarte putini proprietari si ghiciti ce? s-a ales tot admin asta pentru ca este "fata buna si nu avem de platit mult ca alte blocuri" - a strigat multimea
nu mai stim ce sa facem
cei care nu au asigurat administrarea in bune conditii a blocului ar trebui trasi la raspundere daca se constata ca nu-si fac treaba in conformitate cu prevederile legale
Buna MARIA,
sunt perfect de acord cu tine ca ar trebui sa existe astfel de controale la Asoc de Proprietari.
Eu incerc de cateva luni prin adrese trimise Presedintelui sa obtin explicatii despre calculul cotelor de intretinere. Nu mi s-a raspuns la nici una dintre solicitari. Am mers la Primarie la Dept de Rel cu Asoc de Proprietari. Ei au trimis somatii prin care I se cerea Presedintelui sa ne dea raspunsul. Ghici ce? Nici in acest fel nu am primit nimic. Am insistat la Primarie si au trimis o noua somatie in care I se cerea sa ne dea raspunsul si sa trimita o copie si la SRAP. Astept inca ....
Primaria mi-a spus ca ei au "atributii de indrumare si consiliere a Asoc si nu mediaza conflicte, iar daca reprez. asociatiei au provocat daune sau prejudicii proprietarilor ne putem adresa instantei de judecata".
Ideea este ca la sedintele de bloc s-a vorbit despre faptul ca Administratorul nu are contract de munca, ca s-au platit acum cativa ani niste reparatii din fondul de rulment, iar acum de 3 luni fiecare apt plateste cate 20 lei pentru a recupera banii si multe altele .
Pot actiona in instanta dar cand am si dovezi ca toate cele reclamate sunt asa cum le prezint eu. Si atat timp cat nu primesc nimic scris.....iti dai seama....
De aceea am solicitat pe acest forum datele de contact ale unui avocat cu care as vrea sa vorbesc in legatura cu toate cele de mai-sus.
Daca ar fi existat un organism al statului la care sa putem apela in astfel de cazuri ar fi fost excelent. Sau poate exista si nu stim noi....
Buna ziua,
doresc sa intru in contact cu un avocet specializat in probleme ale Asociatiilor de Proprietari.
Incerc de cca 3 luni de zile sa aflu ce reprezinta sumele care apar pe lista de intretinere. Am facut solicitare la Presedinte, nu mi s-a raspuns; am mers la Primarie la depart. de Relatii cu As.Propr, ei l-au somat sa-mi raspunda si tot nimic.
In fine, sunt extreme de multe probleme pe care as vrea sa le discut cu cineva din domeniu.
Astept mesajul dvs.
Doresc sa stiu care sunt documentele pe care le solicita un notar in vederea incheieii succesiunii pt un loc de veci? Cat costa acest lucru? Cat dureaza?
Ipoteza este aceasta: actul de concesiune este pe numele matusii care a decedat in nov 2005 (sotul ei a decedat inainte). Mostenitori :2 surori care au renuntat printr-un act notarial la dreptul lor si 2 nepoti eu si fratele meu (ai unei alte surori decedate).
Am obtinut de la Adm. Cimitirelor adev. de valoare.
Exista si cazuri de oameni care de la privat se detaseaza la stat si nu putine !
Stiu ca la stat vechimea este inclusa in salariu, dar eu am venit de la privat unde nu beneficiam de spor de vechime.
Daca salariul de la stat este egal cu cel avut initial, atunci inseamna ca statul nu tine cont de vechimea mea sau ca m-au incadrat cu salariu mai mic, la care au adaugat vechimea si a rezultat tot salariul avut initial?
Ideea este ca cei detasati la stat beneficiaza de aceleasi drepturi cu cei angajati la stat.
Atunci eu care vin de la un privat care nu tinea cont de vechime, nu beneficiez de aceleasi drepturi?
Daca vin , sa zicem , de la privat cu salariul de baza 1000 ron, atunci la stat nu trebuie sa am obligatoriu un salariu mai mare care sa tina cont si de vechime?
Daca salariul este acelasi, atunci cum pot ei spune ca "este inclus in salariu"?
Buna ziua,
sunt detasata de ceva timp de la o firma privata in sectorul bugetar.
In contractul pe care l-am semnat cu firma privata nu sunt trecute sporuri.
De la locul de munca actual am primit o comunicare prin care mi se aducea la cunostinta ca sunt incadrata ca si Referent Specialitate, Grd I, clasa 69, gradatia 5.
Stiu ca gradatia 5 reprezinta vechimea.
M-am gandit ca ar trebui sa beneficiez si de sporul de vechime. Am intrebat la birou si mi s-a spus ca este inclus in salariu.
Intrebarea mea este: cum este inclus in salariu cand acesta este acelasi pe care-l aveam la firma privata, acolo unde nu aveam nici un spor, asa cum este scris si in contractul pe care l-am prezentat la momentul detasarii?
Buna ziua,
am urmatoarea nelamurire: pe durata delegatiilor in tara, cat este programul de lucru?
In contractul colectiv de munca sau in ROI nu se specifica ceva despre acest lucru in mod deosebit.
Sa inteleg ca, in lipsa de alte clarificari, programul este acelasi cu cel de la birou?
Despre protectia muncii pe durata delegatiei ce puteti spune?
Astept cu nerabdare raspunsul vostru insotit de art le lege, daca se poate.
poate ei inteleg...........
o sa vad cand vin "fluturasii" ce inseamna asta