avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 764 soluții astăzi
Forum Activitate moweedy2

Activitate moweedy2

Răspuns la discuția Angajat... finantez angajator!
Da.
multumesc mult pentru raspuns!
Răspuns la discuția Angajat... finantez angajator!
va multumesc frumos tuturor care v-ati facut vreme sa mi raspundeti!
sa aveti o vara frumoasa!
Răspuns la discuția Angajat... finantez angajator!
Da.Va multumesc.Si totusi,eu doresc sa obtin acest decont in alt mod,invocand prevalenta economicului in fata juridicului.Cu alte cuvinte,drumurile batute sunt cele mai simple,dar vreau sa cred ca exista si o cale-legala fireste-,care sa duca la o solutie si altfel.
Gresesc?
Buna ziua,
Sunt angajatul unei SA.
In exercitarea atributiilor de serviciu,intr-un caz bine definit s-a impus traducerea unor documente provenite dintr-o alta tara ,dintr-o limba straina,in ,
limba romana.
Dat fiind faptul ca era un caz repartizat mie ,in lucru,cu stiinta,acordul si coordonarea conducerii departamentului am procedat la traducerea documentului la un traducator autorizat.Acestuia i-am efectuat plata contravalorii serviciului din bani proprii,urmand ca ulterior sa-i decontez la angajator.
Traducatorul mi-a emis factura si chitanta pe nume propriu,persoana fizica.
La decontare,mi-a fost refuzata efectuarea decontului,chiar daca alaturi de factura si chitanta,am prezentat acordul scris al managerului meu pentru decont.
Mi a fost recomandat sa merg la traduceri,sa storneze factura,sa mi intocmeasca o alta,cu beneficiar societatea la care sunt angajat-lucru pe care chiar nu doresc sa-l fac.
INTREBARE:
Abordarea companiei mele este legala,cata vreme actul tradus produce efecte benefice acesteia ?
Ce texte de lege pot invoca,pentru a-i determina sa mi deconteze contravaloarea ,fara artficii...
Este o exagerare de tip birocratic,sau finantez compania?
Persoana fizica-venituri din cedarea folosintei bunurilor
La 01.05.2012 am incheiat un contract de locatiune cu o persoana juridica, pentru 1 an, pana la 30.04.2013.
In cursul lunii decembrie 2012 am depus Declaratia 200 in care am cuprins veniturile realizate intre 01.05-31.12.2012.
In luna aceasta la ce perioada ma raportez in intocmirea si completarea declaratiei 200, care este pentru anul anterior din cate rezulta din instructiunile anexei 3.
Va multumesc!

P.S. Fac mentiunea ca acest contract de locatiune l-am prelungit prin aditional de la 01.05.2013 pana la 30.04.2014.
Sunt,cu contract, abonatul Enel -Energie.Facturile de plata emise de furnizor sunt trimise la consumator,in cazul meu,complet deficitar.Trecand peste acest aspect,lunar,am achitat o factura,chiar daca,de multe ori estimata.
Niciodata,un lucrator ENEL,nu a ajuns sa-mi citeasca,pentru corectare,contorul.
In ianuarie,anul curent,am transmis telefonic,la CALL CENTER-INFO ENEL,datele de afisaj pe contor.Neprimind ,ca de obicei factura,am sunat la acest serviciu.
Raspunsul a fost"ca mi-a fost emisa o factura de regularizare,pentru perioada 30.08.2011(cand sustin ca au ultima citire)-31.12.2012,deoarece toate platile facute de mine au fost facute in acest timp,pe date estimate".
Intrebari:
-este posibila,raportat la contract,o regularizare ,pe o asemenea perioada,fara ca sa nu fiu notificat,controlat,contactat,somat etc.?
-ce am incalcat eu din contract si carei masuri ma circumscriu;
-ce n-a facut Enelul,si trebuia sa faca in acest timp?
-ce solutie imi oferiti,din practica dvs.(sigur,sunt pregatit si pentru solutia platii facturii-asa cum e)?
Răspuns la discuția ce sa fac si cum?
va multumesc mult!
cu respect,moweedy2
Răspuns la discuția ce sa fac si cum?
Auxiliar,in sensul celor scrise mai sus,este bibliotecar.

Inspectoratul scolar e in,, chinurile facerii'',asa cum sunt multe institutii de acest fel,zilele astea...
Asta e ideea...,daca am sanse,n-as mai vrea sa-mi circumscriu existenta,unor"faceri",de felul asta,repetabile in nesfarsire....
Aceeasi insitutie,cu care am luat legatura,n-a avut situatii similare si nu stie, la randu-i, ce sa-mi spuna,iar,repet,in momentul de fata,altele sunt preocuparile ei.
Problema ce se ridica este:
-in situatia in care pastrez 1/2 norma didactica in preuniversitar ,profesor,si o norma completa in auxiliar universitar,intrebarea este:se poate sa-mi pastrez titulatura si implicit,fireste proportional,gradatia de merit?cu acordul cui?
-In situatia unui raspuns afirmativ , care sunt articolele din lege ,care mi-ar da posibilitatea de a-mi pastra,fie si pe o perioada determinata,titulatura din preuniversitar?

Va multumesc frumos !


sunt profesor in invatamantul preuniversitar,grad I,cu gradatie de merit,norma intreaga,de baza la colegiu.
nu am perspective si drept urmare am fost ofertat ptr.un post,norma intreaga, la o universitate,functie auxiliara.
INTREBARI:
-daca merg spre noua oferta,care e modalitatea de a mi pastra titulatura,renuntand la norma actuala ?
-daca imi pastrez 1/2 norma la colegiu si functia de baza va fi la noul loc de munca,se poate mentine titulatura?
va multumesc frumos!
-
Sunt proprietarul unui imobil (persoana fizica).
Urmeaza sa inchei un contract de locatiune ,pe acest imobil,cu o persoana juridica.
Locatarul urmeaza sa -si stabileasca aici sediul social si un punct de lucru.Pentru asta ,fireste pasii legali la Registrul Comertului.
INTREBARI:
-pot sa raman cu domiciliul la aceasta adresa? (actualmente,desi nu locuiesc ,am stabilit domiciliul acolo,atat eu cat si membrii familiei);
-exista o varianta ,ca suma aferenta contractului (chiria),sa mi fie achitata in euro? nu in lei la cursul.....etc
va multumesc!