avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 890 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ce sa fac si cum?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ce sa fac si cum?

sunt profesor in invatamantul preuniversitar,grad I,cu gradatie de merit,norma intreaga,de baza la colegiu.
nu am perspective si drept urmare am fost ofertat ptr.un post,norma intreaga, la o universitate,functie auxiliara.
INTREBARI:
-daca merg spre noua oferta,care e modalitatea de a mi pastra titulatura,renuntand la norma actuala ?
-daca imi pastrez 1/2 norma la colegiu si functia de baza va fi la noul loc de munca,se poate mentine titulatura?
va multumesc frumos!
-
Cel mai recent răspuns: moweedy2 , utilizator 20:23, 2 Iulie 2012
Este dificila situatia caci nu se cunosc cazuri similare de cumul intre catedre de nivel Colegiu
si Invatamant universitar doar la acelasi nivel sunt situatii cand se poate cumula ca ore de munca si predare 2-sau mai multe catedre!Inspectoratul scolar are mai multe cunostinte pe
aplicarea Regulamentelor didactice si este utila orice informatie!=D>Felicitarile mele!
Auxiliar,in sensul celor scrise mai sus,este bibliotecar.

Inspectoratul scolar e in,, chinurile facerii'',asa cum sunt multe institutii de acest fel,zilele astea...
Asta e ideea...,daca am sanse,n-as mai vrea sa-mi circumscriu existenta,unor"faceri",de felul asta,repetabile in nesfarsire....
Aceeasi insitutie,cu care am luat legatura,n-a avut situatii similare si nu stie, la randu-i, ce sa-mi spuna,iar,repet,in momentul de fata,altele sunt preocuparile ei.
Problema ce se ridica este:
-in situatia in care pastrez 1/2 norma didactica in preuniversitar ,profesor,si o norma completa in auxiliar universitar,intrebarea este:se poate sa-mi pastrez titulatura si implicit,fireste proportional,gradatia de merit?cu acordul cui?