poi e o problema aici.din cauza unei greseli in sfatuire...mama a solicitat apartamentul desi nu isi permite sa ii dea tatei jumatatea din evaluare.nu i s-a explicat ce presupunea solicitarea apartamentului.ea trebuie sa ii returneze tatei 55000 RON de care nu dispune,iar tata a inaintat cerere de executare silita...din cate am inteles va fi scos la licitatie,mama ii va returna lui suma din hotararea de la tribunal si va ramane cu restul,plus ca trebuie sa plateasca taxele legate de procedura cu executarea.deci nu cred ca ii va mai ramane o suma consistenta cat sa acopere cheltuiala pt o noua locuinta.de aceea am intrebat...pentru ca nu o sa am unde sa locuisc.mama a facut apel sau recurs,nu stiu exact cum se numeste dar i-a fost respins.situatia mea nu e prea roz...iar job part-time am incerc sa gasesc dar fara succes.deci e cam nasol de mine...in termeni nejuridici vorbind.
Buna ziua.Sunt student,am 22 ani si provin dintr-o familie destramata.Parintii mei au divortat in decursul acestui ansi in urma cu cateva zile s-a terminat si actiunea ce avea drept scos partajul de bunuri comune.Parintii mei detin un apartament pe care trebuie sa il vanda pentru a impartii suma.Nu au alte locuinte in propritate,deci eu ce ma fac?nici unul dintre cei doi nu il poate despagubii pe celalalt,iar eu ma pot muta la bunici,dar nu este obligatia lor legala sa ma intretina.Cu tata nu ma inteleg deloc,nu contribuia cu nimic la intretinerea si din cauza salariului mic al mamei am fost nevoie sa cer pensie de intretinere...care si aia e 150 lei...As dorii sa stiu...cat timp nu pot socializa cu tata,nu vrea sa inteleaga ca eu nu ma pot intretine fiind la studii inscris la zi,chiar nu am niciun fel de drept asupra ceea ce primeste el din partaj.Doar ii sunt succesor,nu imi permite legea sa primesc nimic.?Nu vreau sa fiu rautocios dar nici nu vreau sa stau pe drumuri doar din vina lui.Precizez ca sunt singurul lui copil din acest mariaj,si nu exista alti copii conceputi in afara mariajului,i