avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 343 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Mic ajutor de drepturi succesoriale
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Mic ajutor de drepturi succesoriale

Buna ziua.Sunt student,am 22 ani si provin dintr-o familie destramata.Parintii mei au divortat in decursul acestui ansi in urma cu cateva zile s-a terminat si actiunea ce avea drept scos partajul de bunuri comune.Parintii mei detin un apartament pe care trebuie sa il vanda pentru a impartii suma.Nu au alte locuinte in propritate,deci eu ce ma fac?nici unul dintre cei doi nu il poate despagubii pe celalalt,iar eu ma pot muta la bunici,dar nu este obligatia lor legala sa ma intretina.Cu tata nu ma inteleg deloc,nu contribuia cu nimic la intretinerea si din cauza salariului mic al mamei am fost nevoie sa cer pensie de intretinere...care si aia e 150 lei...As dorii sa stiu...cat timp nu pot socializa cu tata,nu vrea sa inteleaga ca eu nu ma pot intretine fiind la studii inscris la zi,chiar nu am niciun fel de drept asupra ceea ce primeste el din partaj.Doar ii sunt succesor,nu imi permite legea sa primesc nimic.?Nu vreau sa fiu rautocios dar nici nu vreau sa stau pe drumuri doar din vina lui.Precizez ca sunt singurul lui copil din acest mariaj,si nu exista alti copii conceputi in afara mariajului,inainte sau dupa incheierea acestuia.Multumesc oricui imi poate da un sfat despre ce pot face in aceasta situatie.
Cel mai recent răspuns: ContSters160686 , utilizator 22:10, 16 Octombrie 2010
Aveti dreptul la pensie de intretinere atat. Puteti cere majorarea cuantumului daca considerati ca veniturile tatalui sunt mai mari. Sfatul meu este sa incercati sa gasiti un job part time, pentru ca oricum pensia va inceta la data terminarii studiilor, nu mai tarziu de 25 de ani.