multumesc de raspuns
un avocat bun din timisoara pe domeniul fiscal aveti ceva recomandarii?
buna ziua
povestea este ceva mai lunga, dar incerc sa fiu pe scurt.
in luna mai 2013 am incheiat un contract de prestarii servicii cu o persoana fizica la interioarele unor mansarde (firma are activitatea comert cu materiale de constructii si constructii de tot felul), am incheiat repectivul contract apoi la cateva zile s-a inceput lucru. pe contract era stipulat un avans de 100euro care persoana a zis ca il va da la snatier., atunci am conevnit sa scriu pe spatele paginii albe a contractului suma de 100 euro reprezetand avans dar nui-am primit, cu promisiunea ca i voi primi in prima zi. tot in prima zi de lucru (avand si comert cu materiale de constructii ) am venit cu ceva marfa insotita cu aviz de insotire marfa, si cand trebuia sa-mi dea banii mia spus ca maxim in 2 zile ii primesc ca el trebuie sa primeasca o suma mare si imi va achita mai mult. la cateva zile am primit ceva bani din marfa trimisa si grosul de marfa il lua pe datorie de la alt depozit . cand a venit timpul sa imi achite si ceva din manopera ma tot amana ca trebuie sa incaseze si el. dupa tot cateva zile(cred ca se fcause 2 saptam in total de amanarii) am decis sa opresc lucrariile, ca sa nu ma risc ca voi fi pagubit mai rau.
a venit la sediu si ne arugat sa le reluma tot cu ceva promisiuni dar am refuzta catergoric. atunci a inceput sa ma ameninte ca ma va inchide ca are cunostiinte finante si va fi ultima lucrare pe care am avuto.
in luna decembrie (inainte de sarb) am primit telefon de la finante pentru control.
au venit in control si dupa ceva uitatura prin acte m-au intrebat de contractul din mai si daca am factura pe ce am lucrat.
eu nu am taiat nici o factura spunandu-le ca nu am incasat nici un ban. prin 17.02 au venit iar si mi-au arata ceva avize de insotire marfa pe peroana cu lucrarea. am spus ca ma bon fiscal(e persoan fizica) dar nu pe toata marfa pentru ca nu pe toata mi-a achita restul aducand-o pe depozit (martorii fiind salariatii firmei de la acea data care au fost si ei la finante pentru declaratii). mi-au spus sa caut cotorul avizierului si sa-l prezint cand il am.
in data de 25.02.2014 m-au chemat spunand ca incheie pv. la finante mi-au dat pv deja redactat sa-l semnez. cand am citit ei mi-ua gasit un prejudiciu de 21.000rin, dupa niste scris de persoana cu lucrarea de pe spatele contractului sub suma de 100euro alte sumand 3000euro, plus au estimat ei ca am adus prejudiciu dupa cotorul avizierului cu toate ca le-am spus inca de pe data de 18.02 ca am gasit cotorul avizierului si am facut si factura de manopera pe care am trimis-o prin posta la beneficiar cu somatie de plata. cand le-am repetat si acolo ca ma factura cu avizierul pentru a reclacula ''prejudiciu'' mi-au spus sa le aduc a doua zi.
a doua zi le-am adus si nu au vrut s ale mai ia in considerare spunand ca dosarul etrimis mai departe si se va pune sechestru.
azi pe 28.02 a venit un executor de la ri si mi-a inmanat o notificare de sechestru si totodata a pus sechestru asigurator pe utilaje si marfa de 31000
intrebare: trebuie sa platesc suma ca sa mi se ridice sechestru, cu toate ca nu mi-au luat in considerare si actele pe care le-am si dovedesc in contabiliate ca sunt inregistrate de la vremea respectiva, in afara facturei care am facuta acum dar contractul nu este reziliat.
pot depune plangere penala pentru fals in inscrisuri pe numele propietarului si de folosinta sa, ma ajuta cu ceva sa dovedesc ca nu am incasat banii repesctivi(oricum salariati au decalrat ca nu stiu nimic de banii de manopera incasati ci de scandalul cu propietaru care nu achita) si de amenitatrile sale cami va inchide depozitul.
precizez ca un singur inspector se ocupa de dosar si la un moment dat pe holurile institutie dupa ceva scandal facut ca numi iau actele mi-a spus ca el asculta de ordine si nu a facut el dosarul.
ma ajuta contestatia la executare si dovedirea ca firma nu are datorii, din contra de recuperat tva si de pe concedii medicale neplatite
mai revin cu o intrebare,
cum se poate formula o cerere de anulare..... anularea platii?
Buna ziua,
Am o societate comert si am fost data in judecata de catre un furnizor pentru recuperare suma de 5987.17lei, proces care acesta la castigat fara adaugare de penalitati de 0.1%pe zi pe care le ceruse in instanta, dar neavand contract incheiat cu noi si nici facturi stampilate si semnate nu au fost acceptate penalitatile.(avizele erau semnate). La finalul deciziei scrie irevocabil pentru creditor si cu drept de cerere de anulare pentru debitoare in termen de 10 zile de la comunicare.
Intrebarea este ce inseamna cerere de anulare si daca pot sa fac lucrul acesta, macar pentru a putea plati suma prin vara(in cerere scrie ca trebuie achitat in termen de 20zile).
Mentionez ca am incercat inainte de proces sa ii achit in rate pe luna dar nu au fost de acord.
valoare biletului este de 1250 lei si nu inteleg de ce mandat pentru ca sunt dispus sa achit aceasta suma cu toate ca societatea la cre am lucrat are de recuperat miliarde si a facut sumedenii de plangerii toate cu NUP la societatii cu file cec neacoperite
Buna ziua,
sotia mea a avut in anul 2009 o societate la care eram si eu angajat inca din anul 2007 avand si drept de semnatura la biletele la ordin cat si la alte documente bancare cum ar fi op si contabile. in anul 2009 sotia mea si mai infiintat o societate asemanatoare cu numele primei societati dar nu am mai fost inca angajat.in toamna lui 2009 nu am mai continuat activitatea la nici una dintre societati din motive economice dar inca mai erau date bilete la plata pentru ca nu am reusit sa le acoperim inainte. Eu din greseala si neatentie neuitandu-ma atent la numele societatii de pe bilet am semnat un bilet de la a doua societate crezand ca e prima la care aveam drept de semnatura. acel bilet nu s-a decontat, ca si altele de dupa inchiderea celor doua societati, iar eu am o plangere penala data de societatea care nu a incasat banii de pe bilet pentru inselaciune. acum am primit de la politie ca sunt urmarit penal dupa ce am dat declaratie si am explicat eroarea mea . nu stiu ce sa fac mai departe sa merg cu un avocat ca sa dau declaratia de invinuit sau sa merg simgur si sa povestec cum am dat biletul semnat din o eroare
Mentionez ca am semnat biletul din alta localitate bilet trimis prin plic de catre sotia mea prin soferul firmei transporatatore si totodata cea care mia facut plangerea. nu am vazut atent ce firma era trecut pe bilet.
cand am fost la politie le-am spus ca din o eroare am semnat si totodata sunt dispus sa achit suma de pe bilet societatii pentru a rezolva cazul
buna ziua,
am avut o societate care a dat faliment in aug 2009, si zilele astea nma suna de la politie frauda ca un vechi furnizor mi-a facut plangere penalapt inselaciune.(neplata unor sume de bani) vreau sa stiu daca se poate face plangere si dupa un an de la eveniment pt ca as dori sa fac si eu la randul meu la alti datornici.multumesc
inca un sfat
sa cer in instanta anularea platii biletului pe motiv de depasire de termen scadent
dar stiam ca persoanele juridice nu pot face sesizarii la opc
buna ziua,
as dori si eu o clarificare despre practicile bancilor: am avut lka decontare un bilet la ordin ce avea data scadenta intarziata cu 30 zile, adica a intrat la decontare pe 05.10. si data scadenta a lui era 04.09. stiam ca , conform regurilor bnr pt biletele la ordin se depun la decontare in ziua scadenta sau la cel mult 2 zile lucratoare, iar daca totusi banca la primit la decontare trebuia ca eu sa fiu anuntat de spre acest bilet si sa mi dau acceptul sau nu. ei bine eu nu am fost anuntat. am fost la banca si leam cerut explicatii si mi-au spus ca vor analiza problema deoarce eu nu am fost anuntat si baniio mi s-au retras din cont. doresc sa aflu daca pot face cum o plangere impotriva lor si unde. multumesc