Buna ziua!
Am reparat masina proprietate personala in baza unui dosar RCA in care aveam calitate de pagubit. Service-ul auto este listat de cei de la City Insurance (emitentii RCA-ului) ca fiind unul partener.
Mi-au fost schimbate piesele: aripa dreapta fata, far drepta, amortizor dreapta fata, fuzeta amortizor dreapta fata si ulterior caseta directie si cablaj electric. In afara de asta, mi-au mai fost indreptate/vopsite bara fata, bandouri, portiera fata dreapta, portiera spate dreapta.
Masina a stat 35 de zile in service (in mare datorita faptului ca am discutat amiabil cu ei si nu am pus presiune, au refacut dosarul de cateva ori, ori de cate ori trebuia adaugata o piesa).
Ieri am fost si am intrat in posesia masinii dar nu am primit acte de nici un fel si de aceea intreb: ar trebui sa primesc garantie la manopera si la piese ? Facturile pt. piese sunt emise intre Importatorul de piese si City Insurance... iar manopera se factureaza intre Service si City Insurance. Deoarece nu sunt cel mai multumit de serviciile prestate si datorita faptului ca au fost schimbate amortizor, fuzeta, caseta de directie (piese ce initial functionau si nu se regaseau pe deviz) doresc sa stiu daca peste doua saptamani se intampla ceva, beneficiez de garantie ? In baza caror acte ?
Multumesc anticipat,
Salutare!
Am facut o firma de aproximativ o luna (din iunie 2017) cu cod CAEN principal 6209 - Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei
In prezent sunt angajat la un alt SRL cu norma intreaga, dar aceasta societate prezinta multe lipsuri si doream sa incep pe cont propriu. De curand am auzit de acest proiect Start-Up Nation si doresc sa depun dosar.
Daca exista cineva ce a facut dosarul singur si poate oferi sfaturi sau daca stiti firme in Galati/Braila ce pot consilia un proaspat antreprenor (contra cost bineinteles) eu sunt deschis la dialog. Numarul meu de telefon este 0724O69151 iar email tjarezzos@gmail.com
Intrebarile mele initiale ar fi:
- trebuie sa imi dau demisia si sa ma angajez inainte de a depune dosarul ?
- trebuie sa iau trei oferte pentru fiecare cheltuiala pe care doresc sa o deduc si pentru care am explicat in planul de afaceri necesitatea ?
- daca doresc sa achizitionez un autovehicul si acesta depaseste valoarea eligibilă de maxim 36.000 lei (este fara TVA?) atunci este posibil sa achit diferenta sau nu pot aplica cu aceasta cheltuiala ?
- daca am contract cu o firma de contabilitate (in valoare de 350RON TVA inclus lunar) mai trebuie sa iau si alte oferte din piata sau este suficient acest contract pentru a putea deduce cheltuiala pe 12 luni ? Intrebare valabila si pentru alte contracte de colaborare ...
- bancile ce au fost de acord sa participe la acest program acorda finantare la firme cu o luna vechime fara alte garantii in afara produselor achizitionate cu banii finantati sau trebuie sa vii cu alte garantii ?
Multumesc de incercare.
In Galati la sediul vechi am fost, acolo sunt cateva hale pe un santier foarte mare... si destul de multe firme... toti mi-au spus ca GEST s-a radiat. Dar nimeni nu a stiut unde ar putea fi actele firmei... sau ce s-a mai intamplat cu administratorii etc...
Mai astept poate mai are cineva disponibilitate pentru a deveni detectiv in aceasta chestiune, fie si numai pentru cateva minute. :)
Buna ziua!
Tatal meu va iesi in curând la pensie. Incerc sa il ajut cu procurarea documentelor ce atesta vechimea in munca. Avem o singura firma de care nu putem da. Mentionez ca am fost si am discutat la Arhiva Nationala, Tribunal - Comercial - Falimente si astazi am fost si la ONRC.
Pe www.mfinante.ro firma este trecuta ca Dizolvata cu lichidare prin radierem dar la ONRC ne-a fost comunicat cum ca acel CUI este pe o firma cu denumire diferita din Ploiesti-Prahova. Saptamana viitoare (la sfarsit) vom primi denumirea respectivei firme... dar tot nu stiu ce alti pasi mai pot face pentru a identifica lichidatorul sau arhivatorul acestei firme, daca intr-adevar s-a lichidat.
Detaliile pe care le am legat de aceasta firma sunt:
SC GEST SRL
J17 / 738 / 1991 (din Galati)
CUI 1626356
Daca este cineva care ma poate indruma spre o solutie sau macar pe drumul cel bun, ii multumesc anticipat.
Buna ziua!
Revisal genereaza eroarea:"Begin failed with SQL exception" atunci cand, in unul din campurile de creare ale angajatorului la care doriti sa faceti modificari, sunt erori de genul: denumirea firmei cu S.C. SC FIRMA SRL S.R.L. sau coduri gresite s.a.m.d.
Eu am rezolvat problema editand anumite campuri ale angajatorului.
Se poate face angajare si pe perioada nedeterminata si apoi sa se restrânga postul pe baza articolului 65 din Codul Muncii ? Adica beneficiezi de indemnizatia de somaj ?
Revin deoarece am nevoie de sfaturile dumneavoastra.
Pe data de 01 noiembrie voi inceta sa mai beneficiez de ajutorul de somaj. Doamna de la AJOFM mi-a comunicat ca ma pot reangaja pentru 2 saptamani pe perioada determinata incepand cu data de 01 noiembrie pentru ca mai apoi sa inchid contractul cu art. 56 litera "j) la data expirarii termenului contractului individual de munca incheiat pe durata determinata;" si sa mai beneficiez iarasi de 6 luni somaj.
Doresc sa stiu parerea dumneavoastra privitoare la acest aspect, multumesc. Daca este posibila/legala forma aceasta de a beneficia de ajutorul de zomaj, trebuie refacut tot dosarul sau se preia dosarul de acum 6 luni de somaj ?
Sunt un utilizator nou al acestui forum, utilizator care are nevoie de un sfat sau mai bine zis de experienta domniilor voastre.
Am 27 de ani impliniti chiar azi, din care aproximativ 4 ani de munca. Pana in 15 iulie 2008 am fost angajat la firma X SRL, am avut o pauza de 20 de zile si m-am angajat la firma Y SRL pana la data de 1 August 2009. De pe 1 August 2009 sunt angajat al zirmei Z SRL. Toate contractele de munca au fost create pe perioada nedeterminata. De la toate aceste slujbe am plecat prin demisie, de fiecare data am fost chemat la interviu si apoi, interesul a fost atat de mare incat mi-am dat demisia de la slujba anterioara si am plecat la “mai bine”.
Conducerea firmei Z SRL, a hotarat de curand sa imi dea mai multe sarcini cumulate in acelasi timp cu o reducere de 40% din salariu, lucru cu care nu am fost de acord, desi din principiu sunt deschis la dialog. De data aceasta, pur si simplu nu am gasit intelegere… si am fost nevoit sa imi dau demisia. Acum, vreau sa ma angajez la firma unui amic, pe perioada determinata de 3 luni pentru ca peste 2 saptamani sa restrânga postul si sa fiu “dat afara”…
Intrebarea pentru dumneavoastra este: pot in felul acesta sa beneficiez de somaj ? Daca da, de ce si pe ce perioada ? Daca nu, ce argumente aveti si ce ma sfatuiti sa fac ? Exista o alta posibilitate pentru a beneficia de ajutor de somaj ? Pana reusesc sa ma angajez iarasi doresc sa beneficiez de somaj, toate societatile la care am fost angajat pana acum au platit taxele la stat si cred ca este dreptul meu de a fi informat si de a beneficia de drepturile mele.
Din ce am citit, daca am fost angajat minim 12 luni in ultimele 24 de luni si daca se inchide contractul de munca prin restrangere post ar trebui sa pot beneficia de ajutor de somaj, dar las si la latitudinea dumneavoastra acest aspect.
Multumesc, astept cu interes raspunsurile dumneavoastra.
Topalescu Jan.