avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 299 soluții astăzi
Forum Activitate kristinikanasa

Activitate kristinikanasa

Multumesc pentru raspuns, dar chiar nu mai sunt locuri libere pe care sa le putem marca ..... #-o Trebuie sa ne apucam de niste cursuri de levitatie :)))
O seara buna !
Buna seara,
In fata blocului in care locuiesc s-a construit un complex rezidential cu parcare subterana unde se sustine ca fiecare proprietar are platit un loc de parcare (nu stiu cate locuri de parcare sunt acolo, nu am intrat). Pe trotuarul din fata blocului (loc public) ne facem loc cativa vecini pentru masini. In fiecare seara insa se gasesc locuitori ai complexului rezidential care se parcheaza (nimic de spus este spatiu public), numai ca noi nu avem dreptul sa intram in parcarea lor pentru a parca acolo (spatiu privat). Si-asa de-abia ne intelegem noi vecinii care unde sa-si puna masina, acum ca au aparut si proprietarii de parcare subterana e haos total.
Stiu suna a problema morala, dar totusi (in afara de legea junglei ) nu exista nici o modalitate prin care sa ii indrum oarecum sa-si foloseasca locurile deja achitate (mda, majoritatea au cate 2-3 masini si probabil un singur loc platit) si sa mai lase spatiul public si pentru altii care chiar nu au unde sa-si puna masina ???
Va multumesc si daca vi se pare un subiect idiot rig adminul sa-l stearga :D
Trimiteti o scrisoare cu confirmare de primire catre firma de recuperare in care atasati chitanta (bineinteles copie) doveditoare a platii facturii si cereti detalierea sumei datorate intr-un termen limita de 30 zile + contractul cesionat, analizati bine facturile pe care le aveti si intrebati despre orice detaliu vi se pare in neregula.Ati primit notificare de reziliere contract si notificare cesionare? Daca nu, mentionati si acest aspect. Compania de telefonie nu va mai ofera niciun detaliu cu privire la acest contract, aceste informatii oferindu-le numai numai companiei de recuperare.
Exact asa s-a si procedat la momentul respectiv, am anuntat compania, iar acestia, pentru a o remedia, au creat un al 3-lea cod client (clientul detinand la momentul respectiv 2 numere de telefon, dar pe o factura se inregistrau 2 numere de telefon iar pe cealalta, in paralel numai unul, suma celor 2 facturi nefiind in concordanta cu realitatea). Numai ca dupa ce s-a creat cel de-al 3-lea cod nu s-a inchis primul si a ramas restanta. Raspuns la e-mail-ul de sesizare a unor nereguli nu am mai primit, dar am zis ca s-a terminat. Peste 2 luni de la crearea acestui nou cod pe facturi au aparut taxe de reziliere, iar peste aproximativ un an am fost contactati de catre firma de recuperare care pretinde achitarea a 2 coduri, iar compania pretinde achitarea celui de-al treilea. Mentionez ca despre taxele de reziliere aparute din senin s-a discutat numai telefonic. (am aflat intre timp ca asta a fost o greseala din partea noastra)
In momentul de fata se asteapta explicatii din partea amandurora, noi dandu-le un termen limita, nemaisuportand situatia. Urmatorul pas -> OPC si mediatizare .... Situatia este foarte clara, oricat au incercat dumnealor sa ofere date nedetaliate, noi avand documente pentru orice afirmatie o facem catre dumnealor, iar dumnealor argumenteaza cu ati spus ca/ati spus sa .......
Trebuie nervi de otel si rabdare cat cuprinde.
Va multumesc pentru raspunsuri.
Buna ziua,
Nu. Un contract pentru acelsi numar de telefon, cu un singur utilizator care a avut atasate 2 coduri client in urma unei erori de sistem a companiei de telefonie. In aces moment acelasi contract este si cesionat si nu, daca ma pot exprima asa.
Va multumesc.
Va multumesc. Cum se poate rezolva cazul in care un numar de telefon (contract) a avut 2 coduri client si unul este cesionat, iar celalalt nu? Eu am informat partile despre aceasta eroare dar nimeni nu mai zice nimic. .....
Buna seara,
Parte integranta a unei situatii incurcate ce dureaza de mai bine de 1 an, ma confrunt cu urmatoarele:
- contract telefonie mobila cesionat catre firma recuperare
-in urma nenumaratelor insistente si somatii s-a recurs la platirea acestei facturi si s-a lichidat dosarul;
-intre timp investigatiile continua (abonatul a avut 2 numere de telefon) si chiar firma de telefonie mobila mi-a oferit un extras de cont (fara ca eu sa cer detalii despre numarul cesionat) in care am descoperit nereguli pentru facturi ce au precedat factura mentionata in dosarul de lichidare de la compania de recuperare
-in aceste conditii eu mai am dreptul sa cer informatii referitoare la neregulile descoperite in acel extras de cont, si daca da cui?
Va multumesc.
Buna seara,
Situatie: mama a stat un an de zile in CIC si s-a intors la munca, tatal este in prezent in somaj tehnic pentru o luna, cu reale sanse de a fi trimis in somaj dupa terminarea somajului tehnic. copilul are 1 an.
Intrebari: tatal poate astepta anuntarea trimiterii lui in somaj si apoi sa faca cerere de intrare in CIC?
in conditiile de mai sus, angajatorul poate refuza aceasta cerere?
la modul general, un tata somer (care inainte cu un an de la data nasterii copilului a realizat venituri conforme codului fiscal etc etc) poate solicita CIC si daca da, unde va face cererea ?

Va multumesc.
@cip200 : am facut solicitarea, compania pretinzand cesionarea codului catre firma de recuperare. firma de recuperare nu are in baza de date acest cod. ambele confirmari sunt facute in scris si mai mult de la compania de telefonie am 3 astfel de afirmatii. Am cerut companiei de tel un document pe baza caruia s-au facut afirmatiile si mi-au dat un alt numar de inregistrare chipurile in care ei verifica de ce nu exista codul la firma de recuperare.
voi duce personal o scrisoare la compania tel, la care voi atasa e-mail-urile primite si voi cere documentele si daca nu sa imi raspunda la intrebarile initiale referitoare la detaliile pentru care mi-a fost reziliat contractul.
Multumesc.
Buna seara,
Parte din aceeasi incurcatura: abonat cu 2 coduri pe un singur numar de telefon. Un cod a fost cesionat, iar celalalt nu. Nu cunosc inca detalii despre contract/e, nici macar nu stiu daca este vorba despre 2 contracte. In ambele cazuri (1 contract sau 2) va rog sa imi spuneti ce drepturi au fiecare (compania tel si firma recuperare) asupra contractului/ contractelor. Am dovezi clare de achitare a debitului pe care il pretind de la mine, dar cum vor pune ei cap la cap aceasta situatie?
Va multumesc.