Buna ziua,
As dori sa stiu ce conditii sau acte sunt necesare pt ca un srl sa exporte extracomunitar ( in acest caz vanzarea se face aici dar este o pers fizica din R. Moldova) .
1. Trebuie obtinuta vreo aprobare speciala, autorizatie de la ANAF sau doar se emite factura fara TVA ?
2. Factura se emite in lei ?
3. Se face vreo declaratie suplimentara sau se completeaza ceva la incheierea lunii cu astfel de vanzari ?
Imi cer scuze, am vrut sa mentionez ca ma refer la orice angajat, dar desemnat de conducere desigur.
Ma interesa doar daca introducerea datelor o poate face persoana desemnata fara a avea acel curs.
Va multumesc foarte mult :).
Buna ziua,
As dori sa stiu daca orice angajat poate introduce informatiile in REVISAL fara a avea vreun curs in domeniu, respectiv de IRU ?
Este legal sau pot aparea probleme ?
Multumesc.
Am carte de munca si e inchisa la timp, este in regula, doar ca in loc sa-mi elibereze adeverinta in continuare au inclus si informatiile din cartea de munca in ea.
Mai este nevoie de viza ITM ?
Si nu ati mentionat nimic de cele 5 zile de cfp, inteleg ca nu este un motiv de refuz al dosarului ?!
Multumesc.
Buna ziua,
Pt ca ultimele 12 luni trebuie sa le am din 2 locuri diferite am inteles ca trebuie sa duc de la ambele locuri atat adeverinta de somaj cat si de vechime.
Cea de vechime de la locul de munca anterior, nu este facuta doar pt perioada de dupa inchiderea cartii de munca, ci este pt toata perioada lucrata la ei 2003-2013 si la sfarsit scrie si ca am avut 5 zile de cfp in perioada mentionata.
Imi pot refuza dosarul din cauza acelei adeverinte pt ca nu este doar dupa 01.01.2011 sau pt ca scrie de cfp ?
Maine este ultima zi in care pot depune dosarul sa ma incadrez in cele 10 zile...