cu respect as vrea sa va cer sfatul in urmatoarea situatie. fac parte din comitetul executiv al unei asociatii de proprietari. in urma cu doua luni presedintele asociatiei a demisionat. impreuna cu vicepresedintele am hotarat ca sa convocam o adunare generala , sa alegem un nou presedinte si sa stabilim in acelasi timp fondul de reparatii pentru bloc (asociatia este nou infiintata, doar din luna mai). la prima sedinta au participat doar 11 din 30 de membrii ai asociatiei, motiv pentru care am reprogramat sedinta peste 14 zile. la cea de-a doua sedinta au participat doar 5 persoane. in acesta situatie din punct de vedere legal , aceste persoane au dreptul de-a stabili un nou presedinte si de-a stabili fondul de reparatii?
adunarea generala a asociatiei de proprietari poate aproba repartitia unor cheltuieli care in mod legal se fac pe nr. de persoane in modalitate de plata pe apartament?
o persoana care isi desfasoara activitatea firmei in propriul apartament, activitate care implica un trafic foarte mare al unor persoane, poate fi pus sa plateasca in plus la cheltuielile de curatenie ale blocului?