avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 636 soluții astăzi
Forum Activitate maricrisan

Activitate maricrisan

Răspuns la discuția somaj
Multumesc pentru informatii... si pentru urare :D
Răspuns la discuția somaj
nu, nu este cazul....am 32... multumesc pentru raspuns.
Discuție somaj
Buna ziua,
Firma la care lucrez de 5 ani urmeaza sa isi inceteze temporar activitatea. Pot beneficia de somaj in cazul in care sunt si studenta la forma de invatamat cu frecventa redusa ?

Multumesc !
Notificari in scris impreuna cu actele doveditoare (copie dupa pasaport) am facut de 2 ori pana acum si am primit doar un raspuns scurt ca este negativ. Pentru-ca suma aceasta reprezinta pe factura trafic de date (internet) am solicitat o factura detaliata din care sa reiasa unde am fost localizat (semnal de antena).Raspunsul lor nu a fost la subiect - mi-au comunicat cat costa un Kb si ca un gest de bunavointa din partea lor mi-au transmis ca pot sa-mi esaloneze costul facturii pe 6 luni.
Ce ar trebui sa fac in continuare?
Multumesc.
Buna ziua
Am o problema cu operatorul de telefonie mobila si anume: am primit o factura in valoare de 5000 RON, pentru servicii de roaming (Ucraina), insa in acea perioada ma aflam in nordul tarii in Sighetul Marmatiei. Am facut repetate sesizari, copie de pe pasaport sa demonstrez ca nu am viza de intrare/iesire in Ucraina si am solicitat anularea facturii insa m-am ales cu suspendarea serviciului. Nu am primit nicio avertizare pentru depasirea unui plafon de siguranta de 50 de euro, echivalentul unei facturi lunare pe care o platesc, si am fost oprit abia la 1300 de euro in 3 zile! Am cerut ulterior explicatii, factura detaliata cu convorbireile...dar nu am primit decat raspunsuri evazive.
As dori sa fac ceva mai mult dar nu stiu ce si cui sa ma adresez. Abonamentul este pe persoana juridica, si din cate am citit Protectia Consumatorului se ocupa doar de pers fizice.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc.