avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 873 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... roaming si operatori telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

roaming si operatori telefonie mobila

Buna ziua
Am o problema cu operatorul de telefonie mobila si anume: am primit o factura in valoare de 5000 RON, pentru servicii de roaming (Ucraina), insa in acea perioada ma aflam in nordul tarii in Sighetul Marmatiei. Am facut repetate sesizari, copie de pe pasaport sa demonstrez ca nu am viza de intrare/iesire in Ucraina si am solicitat anularea facturii insa m-am ales cu suspendarea serviciului. Nu am primit nicio avertizare pentru depasirea unui plafon de siguranta de 50 de euro, echivalentul unei facturi lunare pe care o platesc, si am fost oprit abia la 1300 de euro in 3 zile! Am cerut ulterior explicatii, factura detaliata cu convorbireile...dar nu am primit decat raspunsuri evazive.
As dori sa fac ceva mai mult dar nu stiu ce si cui sa ma adresez. Abonamentul este pe persoana juridica, si din cate am citit Protectia Consumatorului se ocupa doar de pers fizice.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc.
Ultima modificare: Miercuri, 30 Iunie 2010
maricrisan, utilizator
Cel mai recent răspuns: maricrisan , utilizator 09:12, 30 Iunie 2010
@maricrisan , o sa va rog, sa stergeti denumirea societatii implicate in discutie si sa cititi Regulamentul de postare.In acest forum se discuta ideea si nu persoana fizica/juridica.

Notificati in scris furnizorul de telefonie mobila si solicitati sa vi se comunice detalii, tot in scris.Verificati in prealabil, ce prevad clauzele contractuale privind aspectul prezentat de dvs.Anexati dovezile privind faptul ca in acele zile nu ati parasit teritoriul Romaniei.
Notificari in scris impreuna cu actele doveditoare (copie dupa pasaport) am facut de 2 ori pana acum si am primit doar un raspuns scurt ca este negativ. Pentru-ca suma aceasta reprezinta pe factura trafic de date (internet) am solicitat o factura detaliata din care sa reiasa unde am fost localizat (semnal de antena).Raspunsul lor nu a fost la subiect - mi-au comunicat cat costa un Kb si ca un gest de bunavointa din partea lor mi-au transmis ca pot sa-mi esaloneze costul facturii pe 6 luni.
Ce ar trebui sa fac in continuare?
Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună ziua, În prima parte a lunii august 2021, am fost plecată ... AnaMariaVaz AnaMariaVaz Bună ziua, În prima parte a lunii august 2021, am fost plecată împreună cu un grup de prieteni într-o călătorie prin țară, care a inclus și ... (vezi toată discuția)
Conectare la rețeaua de telefonie din ucraina Raduandrei7865 Raduandrei7865 Buna ziua nu stiu daca a mai întîmpinat cineva o problemă asemănătoare dar as dori sa stiu ce părere aveți despre aceasta problema.pe data de 13 iulie ... (vezi toată discuția)
Facturare telekom. buna ziua, la inceputul lunii august am fost ... zsoli71 zsoli71 Facturare Telekom. Buna ziua, La inceputul lunii august am fost in Clisura Dunarii, mai precis la Dubova si la Orsova. Nu am trecut granita, dar nici nu am ... (vezi toată discuția)