avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2223 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters146557

Activitate ContSters146557

Vreau sa angajez mai multe persoane pe postul de ajutor ospatar si as dori sa stiu daca este necesara calificarea acestora pentru acest post ?
Răspuns la discuția analizele medicale
Rusine pentru raspuns ? Multumesc frumos, dar va contrazic. Chiar saptamana trecuta mi-am refacut analizele pentru meseria de ospatar si am platit 40 lei, si nu le-am facut ici colo, ci la o clinica particulara destul de cunoscuta. Le-am platit eu pentru ca sunt liber profesionist. Daca el se plange ca nu plateste din salariu lui 40 lei , cu toate ca i inteleg frustarea caci obligatia angajatorului este de a suporta el cheltuiala atunci cum ar fi reactionat el daca ar fi vrut sa se angajeze de exemplu pe un vapor de croaziera ? Stiti cat sunt analizele medicale ? undeva injurul a sumei a 1000 lei la care se mai adauga inca nu stiu cat pentru vacinul galben in cazul in care ti se cere si daca ai rau de mare inca o suma pentru un vacin care te ajuta sa treci de acesta problema. Cred ca in total te ajunge undeva la 500 de euro, iar salariu tau este de 50 de dolari stipulat in contract la care se mai adauga si tips (dar acela diferentiaza si depinde pe ce functie pleci, oricum pleci ca ajutor la inceput). Nu ti se plateste transportul care costa undeva la 500 $, la care mai pui alte cheltuieli cand pleci, deci in total c-am 1500 - 2000 de $ plecarea. Nu am auzit ca o companie de vase de croaziera sa iti de-a acesti bani inapoi, cel putin mie nu mi sau dat. Mi se pare normal sa nu faca asta, deoarece sunt care dupa nici 2 luni se intorc acasa, de ce ? Nu fac fata la ceea ce este acolo, si-atunci compania ce ar trebui sa faca la fiecare angajat sa plateasca acei 2000 de $ ca sa vina pe vapor, n-ai sa vezi asta, mai bine aduc indieni, filipinezi, tazmanieni care muncesc de 2x mai mult ca noi si pe bani de nimic, ceva gen 500-600 $