avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Activitate emvetu

Activitate emvetu

Buna ziua,

Ca urmare a acestei discutii argumentate si ca urmare a riscului ca ceea ce noi am convenit sa fie interpretat in mai multe moduri am decis cu partenerii mei sa rezolvam problema altcumva si anume:

1. partenerii mei isi reduc aportul in asa fel incat capitalul propriu sa fie proportional cu partile sociale negociate
2. Diferenta pana la aportul pe care l-am negociat initial va fi adusa prin suportarea unor cheltuieli legate de promovare (buget google addwords in cazul nostru).

Multumesc pentru raspunsurile dumneavoastra de pana acum.

Cu stima
Dorian

C
Buna seara

Va multumesc pentru raspunsurile detaliate si imi cer scuze pentru tacere insa am uitat sa solicit sa fiu notificat in mod automat cand apare un raspuns.

Voi reciti cu maine dimineata cu mintea odihnita toata discutia si voi incerca sa va raspund. Respectiva repartitie a fost decisa de comun acord cu partenerul meu si tine cont si de competentele cu care fiecare vine in firma, de carnetul de clienti, de timpul pe care il vom dedica activitatii si de repartitia responsabilitatilor.

Cu alte cuvinte aportul financiar este doar una din variabile si repartitia partilor sociale s-a facut tinand cont si de alte criterii.

Pe curand,
Dorian
Buna ziua,

Sunt pe cale sa creez un SRL in partenariat cu un asociat (tot un SRL)

As avea o intrebarea in legatura cu aportul asociatilor si numarul de parti sociale ce vor fi detinute de fiecare asociat.

Puteti sa imi spuneti daca e obligatoriu ca repartitia de parti sociale sa fie proportionala cu aportul fiecaruia sau putem sa ne intelegem altcumva. In cazul nostru ne-am inteles ca eu sa aduc 57% din aportul initial de 30.000 RON dar sa detin 75% din capitalul social. Daca acest lucru este permis de lege, ati putea va rog sa imi confirmati ca extrasele urmator din actul constitutiv sunt completate in mod corect?

Va multumesc anticipat
Dorian


CAPITOLUL IV - CAPITALUL SOCIAL ªI PÃRŢILE SOCIALE

Art.7 Capitalul social şi părţile sociale

(1) Societatea are la înfiinţare un capital social subscris şi vărsat integral la constituirea societăţii în valoare de 30000 (treizecimii) lei.

(2) Capitalul social este divizat în 3000_părţi sociale egale şi indivizibile, fiecare având o valoare nominală de 10 lei (ex. 10 lei), şi o valoare totală de 30000 lei.

[..]
Art.8 Aporturile asociaţilor

(1) Aporturile asociaţilor la capitalul social constau în:

Asociatul NUME PRENUME participă la capitalul social cu un aport în valoare de 17150 lei constând în bani în valoare de 17150 lei , vărsaţi integral la data constituirii societăţii şi va deţine un număr de 2250 părţi sociale, în valoare nominală de 10 lei fiecare, în valoare totală de 22500 lei, reprezentând 75% din capitalul social, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 75%;

Asociatul NUME FIRMA SRL participă la capitalul social cu un aport în valoare de 12850 lei constând în bani în valoare de 12850 lei, vărsaţi integral la data constituirii societăţii şi va deţine un număr de 750 părţi sociale, în valoare nominală de 10 lei fiecare, în valoare totală de 7500 lei, reprezentând 25 % din capitalul social, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 25 %;

[..]
horeasng a scris:

Poti face si plangere la ANCOM...dar, ce siguranta ai ca NU s-au primit acele scrisori?

Adica, multe firme sunt invadate de scrisori si mail-uri, zilnic, oferte si publicitate etc.

Si multe scrisori nici macar nu sunt deschise.


S-ar putea ca adevarul sa fie la mijloc. Unele plicuri (circa 100 pana acum) s-au intors inapoi iar poate ca altele au fost ignorate. S-ar parea ca m-am ambalat prea tare. Putem inchide acest subiect.

(Am fost contactat de cineva de la Posta Romana care mi-a indicat ca aproximativ 100 de plicuri s-au intors inapoi cu mentiunea adresa inexistenta sau firma lichidata. Plicurile au fost depuse in casuta postala pe care am inchiriat-o si pe care nu am putut sa o verific fiind plecat din tara. Cu alte cuvinte Posta Romana nu a ratacit plicurle ci baza de date achizitionata de la o firma "specializata" este plina de erori.)
Buna ziua,
update 27/08/2010 Am fost contactat de cineva de la Posta Romana care mi-a indicat ca aproximativ 100 de plicuri s-au intors inapoi cu mentiunea adresa inexistenta sau firma lichidata. Plicurile au fost depuse in casuta postala pe care am inchiriat-o si pe care nu am putut sa o verific fiind plecat din tara. Cu alte cuvinte Posta Romana nu a ratacit plicurle ci baza de date achizitionata de la o firma "specializata" este plina de erori


Am depus acum o luna 550 de scrisori adresate firmelor ce ar putea fi interesate de serviciile oferite de platforma on-line pe care o voi lansa in curand. Am inceput sa ma ingrijorez cand, dupa trei saptamani, nu am avut nici un semn de viata de la destinatari.

Asa ca am inceput sa ii sun unul cat unul si am constatat, cu stupoare, ca nimeni nu a primit materialul nostru. Am sunat 50 de firme pana acum.... Sunt sanse mari ca toate aceste scrisori sa fi fost ratacite...

Costurile campaniei au fost relativ importante, mai ales pentru o afacere ce se afla la inceput (design brosura, tiparire brosura, cumpararea datelor de contact ale firmelor, francarea plicurilor, etc). Am pierdut 2.500 RON, fara sa contabilizez cele doua saptamani petrecute pentru a realiza campania. Designul pliantului si datele de contact le pot reutiliza, restul insa nu (aprox.1.700 RON)

O reclamatie este in curs la Posta Romana. Discutiile pe care le-am avut cu cei de la Posta Romana ma fac sa cred ca raspunsul va fi ceva de genul: nu despagubim trimiterile simple (fara inregistrare). Bineinteles, stiam acest lucru insa consider ca nu e normal sa pierzi TOATE scrisorile. Sa zicem un 1-2% dar nu mai mult.

Pentru mine, este vorba de o greseala flagranta din partea Postei Romane. Stimati consultanti, care ar fi sunt recursurile legale pentru a obtine despaguri care sa acopere macar costurile directe ale campaniei?

Cu stima,
emvetu.
Buna ziua,

Am lansat de curand un site de e-commerce, ca si PFA pe care il gestionez de unul singur de la A la Z.

Doresc ca in perioadele de intensa activitate sa deleg la un consultant in relatii publice gestiunea telefonica a clientilor pentru a ma putea focaliza pe activitatea de vanzare.

Este permis, dpdv legal, sa inchei un contract de prestari servicii cu un alt PFA pentru o astfel de prestatie?

Multumesc anticipat pentru parerile dvs.