Va rog sa-mi spuneti cum se factureaza corect o vanzare de hartie uzata intre doua persoane juridice, din punct de vedere al tva-ului.
Cel care o cumpara nu e platitor de tva, imi da un pret unitar de 0.35 ron / kg, din care isi retine imp. de 16% pe care ar trebui sa-l plateasca. Imi elibereaza o chitanta
cu cantitatea si pretul pe care trebuie sa le facturez.
Avem o livrare intracomunitare ( prestari servicii) pentru o persoana fizica, vine in Bucuresti pentru acest lucru, factura o voi emite cu sau fara TVA?
Avem o livrare intracomunitara prestari servicii( organizam niste cursuri in Bucuresti). Un reprezentant al firmei din Polonia beneficiaza de acest curs in Bucuresti. Firma lor este platitoare de tva, factura o voi emite cu sau fara tva?
O factura emisa pe luna iulie 2010 (cuprinde si servicii luna iunie), furnizor este rcs%rds, are mentionata cota de tva 24%, dar in calcul am si tva 19% pt. servicii iunie. Stiam ca de la 01.07.2010 facturile care aveau tva 19 s-au transformat in 24.
Cum este corect?
Am achizitii (servicii online) extracomunitare si as avrea sa stiu cum inregistrez aceasta factura ,daca am taxare inversa, daca in decontul de TVA e corect sa-mi apara la randul 7, 7.1, 7.11 si la randul 19, 19.1, 19.1.1 si daca trebuie trecuta in declaratia 390.
Va multumesc