avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1135 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters157567

Activitate ContSters157567

Stimata doamna, aveti dreptate dar si politistii au rolul lor in sistem, mai ales acolo unde personalul angajat de primarii nu este suficient. ce sa mai zic de serviciul meu ca din 15 am ramas 6 din care 5 detasati. toti pe evidenta la stare civila ramine numai o persoana la 42 000 locuitori, sau probabil o sa lucram 3 evp si 3 st civ.
Eu cred ca totusi este o gresala undeva, ceva nu s-a inteles corect ar fi 6500 la la un fuctionar pe evidenta si tot atit pe st civila. (parerea mea)
Cineva nu a inteles ca evidenta si st civila, desi fac parte din acelasi serviciu , au activitati cu totul si cu totul diferite chiar daca sunt legate prin acte normative comune. Sper ca totusi cineva sa sesizeze aceste aspecte si sa puna macar putin umarul la menţinerea cit de cit a acestor servicii la un nivel acesibil de calitate.
Da ... ce sa mai sper ca azi avenit adresa de la prefectura ca din 15 raminem 6 iar pe 27 iulie organigrama se va duce la ANPF ptr aviz. Si totuşi din cite sttiu eu ptr. spclep - uri trebuie aviz şi de la depabd. Ore ar fi posibil ca acestia sa nu dea aviz favorabil in aceste condiţii ? Greu de spus.
Răspuns la discuția sporul de conducere
Ceea ce spuneti dvs. e de rau. In serviicul nostru sunt 3 politisti si 2 personal contractual detasat , ambii pe informatica, efectivul servciului este de 15 , 5 st civila 7 evidenta dincare un sef serviciu, un casier, o femeie de serviciu si un sofer, potrivit og 63 ar trebui sa ramina 6 functionari cu st civ cu tot , deci cei 5 detasati şi inca un functionar st civila , care vsa deserveasca 105 000 locuitori , petr ca mun nostru are 39 000 de la statistica si 42 000 din baza de date si inca 63 000 locuitori din imprejurimi. de felul meu sunt optimist eu sper ca situatia sa se rezolve nu este posibil o asemenea nedreptate.
Din statistica rezulta ca zilnic se depun la ghiseu meu intre 50 şi 80 cereri ptr carti de identitate si cam tot atitea se elibereaza. doi func la ghişeu, unul preia imagini, doi pe informatica, unu medical altu in CO , cu cine sa mai lucrezi si sa faci serviciu de calitate ? sa vedseti de acum inainte substituiri de persoane, falsuri si alte infractiuni.
daca raminem numai sase potrivit og -ului se alege praful,
Răspuns la discuția sporul de conducere
buna seara ,
oare juristii care au lucrat la textul og 63 nu s-au consultat cu factorii de raspundere din domenile afectate de restructurare? ex DEPABD (fost INEP) care coordoneaza activitatea servicilor de evidenta a persoanelor si stare civila nu are nici un cuvint de spus in acest caz. Conducerera acestei instituţii care , cred ca a lucrat şi la elaborarea OG 2104/2004 a uitat ca are persoanal detasat la aceste servcii şi totodată ei stiu cel (ar trebui sa stie) mai bine activităţilşe desfasurate de S.P.C.L.P.E.P. -uri. Vad ca nu dau nici un semn sau daca l-au dat a facut trimitere la Og63. Ar trebui ca cinneva din aceasta institutie sa mearga la MAI sa discute adevaratele probleme nu sa lase totul balta.
din og rezulta clar un post la 1000 de locuitori deci la 42000 vor fi 42 poliţisti cu sefi cu tot . Mă intreb oare acolo unde sunt servcii cu personalitate juridica cum se va calcula? acolo avem contabil jurist resurse umane etc.?
Potrivit og 63/2010 servicile de evidenţă a persoanelor deservesc un numar de persoane ex. serviciul unde lucrez eu deserveste o populaţie activă de 105 000 locuitori din care 42 000 populaţia municipiului iar 63 000 populaţia din 20 localităţi arondate acestui serviciu. og 63 prevede diminuarea număruluide funcţionarei potrivit populaţiei municipiului unde funcţioneaza servciul adică 42 000 : 6500 = 6 funcţionari. Adică se reduce la jumătate chiar mai mult numărul de posturi ne tinindu-se seama de populaţia deservită , de faptul că serviciul are compartiment de stare civilă si desfăşoară activităţi total diferite una esta să lucrezi în evidenţa npersoanelor şi alta la starea civilă, sunt cu totul şi cu totul alte activităţi. Un asemena servciu nu isi poate desfăşura activitatea cu un 6 funcţionari ex. 3 evidenţă 3 stare civilă dintre care un şef care trebuie să coordoneze ambele activităţi. Og 2104 care reglementează numărul de funcţii ptr servicile de evidenţă şi stare civilă nu este abrogată dar nu se tine seama de ea . la o populaţie deservită de pina la 100 000 trebuie să lucreze pînă la 15 funcţionari. OG 1723 /2005 PRIVIND COMBATEREA BIROCRAŢIEI ESTE IN VIGOARE. Care va fi calitatea servicilor prestate pentru cetăţeni în asemenea condiţii? OARE LA NIVEL CENTRAL NIMENI NU SESIZEAZA ASEMENA LUCRUCRURI .?X-( sunt de acord cu reducerea posturilor in administraţie dar trebuie f bine analizate funcţiile care se reduc trebuie văzut acele funcţii unde se taie frunza la ciini , unde se sta degeaba ca sunt destule asemena locuri.
din propria experientă pot spune ca pentru a forma un lucrător de valore medie in evidenta persoanelor trebuie cel putin un an si jumatate, la fel si pe stare civila. ce facem domnilor distrugem ce am invatat de o viata si ce am scolit de o viata . degeba am cheltuit banu cu acele cursuri de perfectionare profesionala si alte cursuri in domeniul informaticii căci evidenta pers. si stare civila mai are si informaticieni. UNDE VOM AJUNGE?
Ma intreb de ce conducerea DEPABDEP Buc. care coordoneaza metodologic prin DJEP activitatea SPCLEP nu se implică în asemena situatie. S-a cerut punctul de vedere in acest caz şi nu a facut altceva decit sa faca trimitere la og 63 şi la og 2104/2004 ne sustinin-d cauza lucratorilor din teritoriu . Ma bucra faprtul ca unii directori din DJEP s-au intilnit şi au hotarit sa mearga persoanal de minister pentru a sustine si a se da o interpretare corecta a actului normativ cu pricina. Asta daca mai e timp.