In urma convorbirii avute la AF cu inspectorul responsabil cu inspectia PFA mi s-a confirmat faptul ca se poate opta in continuare pentru una din cele doua variante> amortizarea fiscala sau trecerea pe cheltuieli a sumelor achitate pentru achizitionarea mijlocului fix cu conditia ca acesta sa fie utilizat pentru perfectionarea cabinetului.
Atr.9 alin 1 spune>
(1) Veniturile realizate din activitatea cabinetului medical se impozitează potrivit dispoziţiilor legale privind impunerea veniturilor realizate din activitatea desfăşurată pe bază de liberă iniţiativă.
iar alin. 2/
(2) Cheltuielile efectuate pentru perfecţionare continuă, investiţii, dotări şi alte utilităţi necesare înfiinţării şi funcţionării cabinetelor medicale, organizate în forma prevăzută la art. 1 alin. (3) şi la art. 15 alin. (1), se scad din veniturile realizate.
din ceea ce am vazut mai sus, doar alin 1 s-a abrogat.
Va rog sa imi spuneti parerea dumneavoastra referitoare la acest acpect
Multumesc
Va multumesc mult pentru raspuns. Avansul a fost achitat in decembrie 2011, urmand ca diferenta de plata sa fie achitata pe parcursul anului 2012. Va rog mult sa ma lamuriti cum voi proceda in acest caz. Avansul este considerata cheltuiala in 2011 iar pentru diferenta platita in 2012 calculez amortizare?
Buna ziua
Va rog sa ma lamuriti in urmatoarea problema: in cazul unui cabinet medical, pentru achizitionarea unui mijloc fix , utilizat in scopul functionarii cabinetului, cheltuiala se inregistreaza in momentul punerii in functiune a mijlocui fix fara amortizare?
Este vreo modificare incepand cu 2012?
In cazul in care se achita un avans in 2011 pentru acest mijloc fix, avansul poate fi considerat cheltuiala integrala?
Buna ziua
In cazul unui Cabinet medical care are un contract de inchiriere cu auto proprietate personala a medicului, asigurarea Casco a masinii si reparatiile auto sunt considerate cheltuieli deductibile? Mentionez ca medicul se deplaseaza zilnic 120 km pentru a ajunge la cabinet.
Va multumesc
Problema este ca pe certificatul constatator emis de onrc apare
Act dizolvare: Sentinta nr......
Data dizolvarii: 01.04.2010
Mai pot face ceva in acest caz?
Buna seara
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: tocmai am aflat ca societatea la care sunt asociat a fost dizolvata de catre ONRC datorita nedepunerii bilantului pe perioada 2007-2009. Declaratiile la finante s-au depus la timp iar platile sunt la zi. Datorii foarte mari la furnizori nu mai am , decat stocul de marfa. Mentionez ca am avut angajata o contabila in aceasta perioada cu program partial de 2 ore cu care am incheiat colaborarea in luna mai 2010.
Vestea dizolvarii am aflat-o din intamplare intreband la ONRC daca s-a depus bilantul pe 2009.
As vrea sa stiu ce se va intampla cu angajatii, deoarece una dintre angajate urmeaza sa intre in concediu de maternitate.
Societatea a intrat in dizolvare in luna aprilie.
Ce se va intampla de acum inainte?
Va multumesc mult pentru ajutor