Socrul meu a achizitionat un automobil in leasing in anul 2009 si anul acesta se va termina,el devenind proprietar numai ca dumnealui doreste sa vanda automobilul. Va rog daca stie cineva ce trebuie facut in aceste conditii? Intrebarea este: contractul de vanzare - cumparare trebuie incheiat neaparat la notariat sau este suficient un contract intre cele doua parti (ambele sunt persoane fizice), pentru ca din diferite surse am inteles ca nu e neaparat nevoie de notar.
Vreau sa dau examen de traducator autorizat la MCC. Daca este cineva care a sustinut un astfel de examen si are subiectele, l-as ruga, daca poate, sa mi le trimite si mie pe adresa ana.bancos@yahoo.com, pentru a-mi face o oarecare idee.
Vreau sa-mi infiintez o societate, iar sediul social sa corespunda cu adresa de domiciliu, numai ca apartamentul in care am domiciliu este ipotecat, pana la terminarea creditului bancar pe care l-am facut pentru cumpararea acestui apartament.
Pentru a face sediul social al firmei la locuinta de domiciliu, am nevoie de acordul bancii?
Crinisor, multumesc pentru raspunsuri, dar te rog, sa-mi explici mai in detaliu ce inseamna ca activitatea de PFA sa fie calificata din independenta in dependenata?
Lucrez cu contract individual de munca la o societate cu raspundere limitata si sunt incadrata ca si consilier juridic. Precizez ca nu sunt inscrisa la CCJ, nu cotizez. De asemenea am si un atestat de inspector resurse umane. Intentionez sa-mi infiintez un PFA - resurse umane.
Va rog sa-mi spuneti daca:
1. functia de consilier juridic, exclude infiintarea unui PFA in resurse umane?
2. in cazul in care pot infiinta acest PFA, trebuie dovedit cu ceva anume vechimea ca inspector de resurse umane sau este suficient atestatul, nu apar incadrata ca si inspector de resurse umane, desi mai mult cu asta m-am ocupat.
3.care sunt celelalte documente necesare infiintarii PFA?
4.ce cod CAEN este cel mai potrivit pentru aceasta activitate?