avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 362 soluții astăzi
Forum Activitate automobilistul

Activitate automobilistul

Buna ziua, in cazul in care unul dintre parinti nu este de acord cu inceperea unui demers psihoterapeutic pt un copil (varsta 15 ani), ce se poate face? Psihoterapeutul poate lucra cu copilul, si daca da, in ce conditii?
ce acte ar trebui sa cer firmei de administrare cu care Asociatia de proprietari va semna contract ?
vreau sa angajez un avocat pentru a prelua niste formalitati ref. la rezilierea contractului cu firma de administratie care imi face probleme. In calitate de Presedinte, pot lua aceasta hotarare in limita unui plafon sau e obligatoriu sa am aprobarea comitetului executiv? vreau sa avansez banii si sa ii recuperez ulterior, dupa ce schimb administratorul. multumesc














nu vreau sa va retin atentia cu detalii, dar pe scurt nu intentionez sa mai colaborez cu aceasta firma. vreau sa rezilez contractul. problema este ca asociatia nu are cont bancar, totul este la ei, bani, arhiva, tot, deci nici macar nu pot pune problema ca nu ii mai platim, pentru ca isi iau banii singuri.
Buna ziua, am nevoie din nou de sfatul dvs. Am tinut sedinta comitetului executiv unde s-a hotarat rezilierea contractului cu aceasta firma de administratie. A doua zi le-am trimis un email prin care le comunicam aceasta hotarare si ii invitam sa hotaram impreuna data de reziliere (prin intelegerea ambelor parti), propunand in acelasi timp un maxim de 30 de zile. (am citit contractul, m-am ref la prevederile din contract). Mentionez ca nu am primit niciun raspuns. Asa cum fara raspuns a ramas si un mesaj anterior in care le solicitam situatia financiara, cea a facturilor restante, etc.

Am contactat deja o alta firma de administratie, a carei oferta am supus-o aprobarii comitetului executiv care e de acord cu incheierea unei contract cu aceasta firma, dar pe care nu il pot incheia pana nu cunosc data de reziliere a contractului cu firma anterioara.

cum ma sfatuiti sa procedez? multumesc
am banuit ca rolul cenzorului e important la rezilierea contractului si verificarea documentelor la predare primire. cum sa procedez avand in vedere ca aceasta asociatie nu a avut cenzor? a fost decisa angajarea lui dar s-a tot amanat din neglijenta fostului presedinte (care nu avea timp sa se implice prea mult si nici nu cunostea legislatia).
multumesc pentru raspuns. e nevoie sa convoc AG? nu e suficient o adunare a comitetului executiv?
va multumesc pentru incurajare. deocamdata, nimeni dintre locatarii pe care ii reprezint nu a facut-o si prinde bine. ref. la cenzor, din pacate nu exista cenzor. s-a hotarat din octombrie 2016 angajarea lui si acum incep sa inteleg de ce firma de administratie a tot gasit motive sa nu inlesneasca acest contract. ma tem ca toate actele asociatiei sunt aceasta firma. voi verifica cu fostul presedinte, care, din pacate nu prea s-a implicat. ingrijorarea mea este legata de cum ar fi mai intelept sa procedez. sa anunt ca vreau rezilierea contractului si sa cer toata documentatia asociatiei? daca imi pune bete in roate si nu le preda?
la inceputul lunii mai am fost numit in functia de presedinte al asociatiei de locatari din blocul in care locuiesc. nu ma consider persoana potrivita pentru aceasta functie dar am acceptat pentru ca nimeni nu voia sa se implice, lucru care, ar fi avut probabil drept consecinta desfiintarea asociatiei, lucru pe care nu ni-l permitem, avand in vedere problemele cu care se confrunta acest imobil. pe data de 8 mai am cerut firmei de administratie cu care avem contract sa imi prezinte situatia financiara a asociatiei si un raport de activitate. Am sunat, am trimis mailuri, mi s-a tot promis ca primesc documentele cerute de pe o saptamana la alta. Am solicitat o intalnire cu directorul firmei, cu care, cu greu am reusit sa comunic telefonic. Intalnirea a fost stabilita de 2 ori si de fiecare data a fost anulata.(amanata). Intre timp am cautat si am primit o alta oferta de administrare, m-am intalnit cu reprezentantul firmei cu care as vrea sa inchei un contract de colaborare, dupa rezilierea celui deja existent. Stiu ca schimbarea administratorului presupune o hotarare a comitetului executiv, pe care intentionez sa il convoc la o sedinta cat de curand. Inclin sa cred ca motivul amanarii este ca sunt nereguli in contabilitate, ceea ce fireste va ingreuna clarificarea situatiei si incheierea colaborarii cu aceasta firma. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in aceasta situatie, in care, ma astept sa intampin in continuare dificultati in obtinerea documentelor solicitate. multumesc
Buna seara, la scurta vreme dupa ce am achizitionat un apartament am avut bucuria sa constat ca lucrurile nu stau taman bine cu administrarea blocului in care se afla apartamentul. Da, stiu, ar fi trebuit sa fiu mai precauta, sa pun intrebari pe care nu le-am pus...in sfarsit, mintea romanului cea de pe urma. Una dintre probleme cu care se confrunta acest imobil este aceea ca proprietarul unuia dintre apartamentele din bloc, plecat de mai multi ani in Germania, nu a achitat intretinerea de ani buni si acum are datorii uriase la intretinere. De curand, administratia blocului a fost preluata de o firma, care pare sa isi ia atributiile mai in serios, prin urmare se incearca aflarea adresei din strainatate a acestui domn, fara succes insa. Ma puteti sfatui ce se poate face astfel incat sa fie demarat procesul de a-i aduce la cunostinta domnului situatia si eventual procedurile in instanta pentru recuperarea datoriilor? Multumesc anticipat.