Completez cu alte obligații prevăzute clar de H.G. 1588/2007, art. 22:
(3) Pentru a fi autorizate de către autoritățile Administrației Publice Locale pentru activitatea de administrare, persoanele juridice specializate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
b) să aibă angajate persoane atestate în condițiile prezentelor Norme Metodologice;
c) să dovedească că au bonitate financiară.
(4) Administratorii trebuie să prezinte garanții morale, materiale și profesionale acceptate de Comitetul Executiv al Asociației de Proprietari a clădirii pe care urmează să o administreze.
Cel puțin la noi, în Asociație, contabila, care are firmă de administrare imobile, l-a angajat pe falsul administrator, ne-atestat de Primărie, crezând că astfel îl va „spăla” de păcate !
Dar noi vom cere Primăriei retragerea autorizației firmei acesteia, deoarece încalcă grav acel art.(3), acoperind un fals administrator, încă din 2014: „
Pentru a fi autorizate de către autoritățile Administrației Publice Locale pentru activitatea de administrare, persoanele juridice specializate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
b) să aibă angajate persoane atestate în condițiile prezentelor Norme Metodologice.”
Mai grav e faptul că listele de plată sunt întocmite și semnate de această contabilă, în loc de Administrator, cum scrie H.G. 1588/2007, art. 32, alin.2 !