avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 434 soluții astăzi
Forum Activitate costin12

Activitate costin12

Atunci cand cumpei un produs online realizezi un contract la distanta.
Am cumparat la sfarsitul lunii trecute un monitor AOC de pe site-ul Marketonline.ro care apartine lantului de magazine online CEL.ro.Modalitatea de cumparare aleasa a fost -plata in numerar.
Livrarea -la adresa mea.
Aceasta firma a cumparat mai multe magazine online ,dar care inca le este permis sa afiseze denumirile lor originale.
Nu mi-a placut acest monitor,lumina,culoarea si modul de manevrare(are un joystick pe spate).Greu de umblat cu el.A ajuns la mine cu 2 etichete lipite direct pe cutia ambalajului si una data mie in mana (a 3-a) de catre curierul ales de aceasta firma sa faca livrarea.Ei lucreaza prin Fan Courier.In plus 2 numere de transport diferite-un numar AWB pe cutie,alt numar AWB inmanat mie.
Pe 4-04 -2018 a fost asta.Am decis sa il returnez.Pe linga asta a aparut un eveniment medical in familie,noi eram inainte de Paste,am ramas fara bani.
Conditiile pe site sunt descrise la genul- completati un formular de retur,asteptati raspunsul la cerere.Raspunsul a venit afirmativ pe email
Mi s-a indicat o adresa unde sa aduc acest monitor.Undeva pe Bd Maniu,la vechea Apaca.Pe 5-04 dimineata am avut o problema medicala cu unul din parinti care a ajuns la urgenta.Dupa ce am rezolvat aceasta problema am luat produsul si am plecat sa il returnez.
Daca magazinul lor are un sediu mare,larg,somptuos,nu la fel e si punctul de retur.Ajuns cu produsul in brate intreb de retur,iar acolo o domnisoara i de la receptie imi zambeste ironic si ma trimite la corpul E.
Intreb 3 oameni si nu stiu sa imi raspunda.Paznicul de la poarta imi da indicatii generale-a doua poarta ca asta si...aveti de mers.
Printre masini care intra la parcare,o maghernita plina de mizerie,ajung la punctul de retur-un loc infect.
Un individ imi desface ambalajul,ii cere sa il ajut si o fac,apoi pune totul pe masa si incepe sa faca poze.A facut 5-6 poze.
Apoi mi-a sous ca termenul de restituire a contravalorii produsului este de 14 zile ,plus cele cu zile in care nu se lucreaza.I-am spus despre problema medicala grava a parintelui meu,nici vorba,am vorbit la pereti.
I-am luat la telefon pe cei de la marketonline si le-am explicat situatia.Deabea pe 10-04 am primit un raspuns pe mail de la ei in care eram anuntat ca mi s-a aprobat cererea de retur si ca sa le indic un numar IBAN si numele titularului.
Eu nu am cont in banca,nu folosesc carte de credit.
Prima oara am incercat sa imi recuperez banii pe produs pe 5-04 data la care am returnat produsul.M-au tratat cu raceala si ca -nu platim noi daca e eroare-.
A doua oara pe data de 10-04 dupa ce mi s-a comunicat ca returul e acceptat.Nici atunci nu au dorit sa imi ramburseze suma de bani .
Pe site-ul CEL.ro nu e indicat cum se returneaza banii pe produsele pe care oamenii le duc inapoi.E un mesaj la modul general ca dupa ce vi se aproba returul urmati ,indicatiile colegilor nostrii.Acest lucru e trecut la Termeni si conditii pe site-ul lor !
Modul la care comunica cu tine e prin yahoo mail,te anunta ca ai primit raspuns si ca iti dau link sau sa intri in browser pe site la ei in contul tau.Aceasta modalitate de a accesa contul tau de la ei direct din casuta de dialog yahoo e periculoasa.Pentru ca te trimite direct in contul tau de pe site-ul magazinului ca sa iti vezi istoricul cu comenzile si cererea de retur,fara sa introduci nume de user si parola.
e treaba veche mostenita de la alt magazin online(Mediadot) pe care l-au inglobat ei in CEL.ro .Si atunci daca faceai aceasta accesare direct din yahoo inbox mail sari in site-ul magazinului incepeai sa primesti mesaje spam de la diversi.
Ce se intampla,consider deja acest mod de dialog fortat prin yahoo de neadmis,dar sa le mai si trimit numar de cont?!
De ce neaparat au ei nevoie de numerele de cont ale clientilor? Oficial da ,sa faca plati gen retur ,dar e suspect.
Eu doresc sa le platesc in cash,asa cum am cumparat produsul,ei refuza-nu o sa va dam noi bani din magazin-.Da de primit ei primesc la casierie?
De pe data de 5-04 am un dialog cu dna.Genina Dudau ,asa se numeste aceasta operatoare,un chat nedorit.Ei refuza sa imi returneze banii cash,de fiecare data mi se cere un numar de cont ca sa trimita banii.Eu le repet-nu am cont-.
La care ei ca-ne mentinem aceasta pozitie-.
Ce pot face,inca nu au trecut cele 14 zile in care ei sunt obligati sa imi returneze banii?!
De doua ori am fost la ei la sediu sa imi recuperez banii pe produs si am fost respins cu priviri ironice.Ca nu dau ei banii din magazin.
Le-am spus ca ceea ce fac ei este abuziv si ca modalitatea de returnare aleasa este unilaterala.Un contract este intre doua parti,se alege de comun acord cumpararea ,denuntarea contractului ,acceptarea returnarii banilor pe produs si modalitatea in care se face acest lucru.Nu vor sa imi ramburseze bani in numerar,se leaga de faptul ca produsul a fost dus pana la usa la mine de catre Fan Courier si ca s-a folosit un cont colector de catre firma de transport care le-a livrat suma platita de mine prin cont.Dar ce treaba am eu cu asta? Eu am facut contractul de cumparare online direct cu firma lor,am ales modul de plata in numerar.La retur la fel am scris in observatii ca doresc returnarea in cash.Am facut referile la OUG 34/2014 ,art 13.Degeaba,nu vor sa auda.Procedeaza unilateral.Daca mergeti pe google,cautati magazinul si va uitati la Termeni si conditii -nu apare cum se face returul exact,in ce modalitate,cum anume imi explica colegii lor,de ce nu e totul scris clar?Ar trebui sezizat Consiliul Concurentei pentru ca aceasta societate are regulile ei ascunse de lucru cu clientii?
Este o situatie care pune nervii la incercare.
Ce solutie intrevedeti sau aveti?
Acest magazin online se poarta abuziv
Atunci cand cumpei un produs online realizezi un contract la distanta.
Am cumparat la sfarsitul lunii trecute un monitor AOC de pe site-ul Marketonline.ro care apartine lantului de magazine online CEL.ro.Modalitatea de cumparare aleasa a fost -plata in numerar.
Livrarea -la adresa mea.
Aceasta firma a cumparat mai multe magazine online ,dar care inca le este permis sa afiseze denumirile lor originale.
Nu mi-a placut acest monitor,lumina,culoarea si modul de manevrare(are un joystick pe spate).Greu de umblat cu el.A ajuns la mine cu 2 etichete lipite direct pe cutia ambalajului si una data mie in mana (a 3-a) de catre curierul ales de aceasta firma sa faca livrarea.Ei lucreaza prin Fan Courier.In plus 2 numere de transport diferite-un numar AWB pe cutie,alt numar AWB inmanat mie.
Pe 4-04 -2018 a fost asta.Am decis sa il returnez.Pe linga asta a aparut un eveniment medical in familie,noi eram inainte de Paste,am ramas fara bani.
Conditiile pe site sunt descrise la genul- completati un formular de retur,asteptati raspunsul la cerere.Raspunsul a venit afirmativ pe email
Mi s-a indicat o adresa unde sa aduc acest monitor.Undeva pe Bd Maniu,la vechea Apaca.Pe 5-04 dimineata am avut o problema medicala cu unul din parinti care a ajuns la urgenta.Dupa ce am rezolvat aceasta problema am luat produsul si am plecat sa il returnez.
Daca magazinul lor are un sediu mare,larg,somptuos,nu la fel e si punctul de retur.Ajuns cu produsul in brate intreb de retur,iar acolo o domnisoara i de la receptie imi zambeste ironic si ma trimite la corpul E.
Intreb 3 oameni si nu stiu sa imi raspunda.Paznicul de la poarta imi da indicatii generale-a doua poarta ca asta si...aveti de mers.
Printre masini care intra la parcare,o maghernita plina de mizerie,ajung la punctul de retur-un loc infect.
Un individ imi desface ambalajul,ii cere sa il ajut si o fac,apoi pune totul pe masa si incepe sa faca poze.A facut 5-6 poze.
Apoi mi-a sous ca termenul de restituire a contravalorii produsului este de 14 zile ,plus cele cu zile in care nu se lucreaza.I-am spus despre problema medicala grava a parintelui meu,nici vorba,am vorbit la pereti.
I-am luat la telefon pe cei de la marketonline si le-am explicat situatia.Deabea pe 10-04 am primit un raspuns pe mail de la ei in care eram anuntat ca mi s-a aprobat cererea de retur si ca sa le indic un numar IBAN si numele titularului.
Eu nu am cont in banca,nu folosesc carte de credit.
Prima oara am incercat sa imi recuperez banii pe produs pe 5-04 data la care am returnat produsul.M-au tratat cu raceala si ca -nu platim noi daca e eroare-.
A doua oara pe data de 10-04 dupa ce mi s-a comunicat ca returul e acceptat.Nici atunci nu au dorit sa imi ramburseze suma de bani .
Pe site-ul CEL.ro nu e indicat cum se returneaza banii pe produsele pe care oamenii le duc inapoi.E un mesaj la modul general ca dupa ce vi se aproba returul urmati ,indicatiile colegilor nostrii.Acest lucru e trecut la Termeni si conditii pe site-ul lor !
Modul la care comunica cu tine e prin yahoo mail,te anunta ca ai primit raspuns si ca iti dau link sau sa intri in browser pe site la ei in contul tau.Aceasta modalitate de a accesa contul tau de la ei direct din casuta de dialog yahoo e periculoasa.Pentru ca te trimite direct in contul tau de pe site-ul magazinului ca sa iti vezi istoricul cu comenzile si cererea de retur,fara sa introduci nume de user si parola.
e treaba veche mostenita de la alt magazin online(Mediadot) pe care l-au inglobat ei in CEL.ro .Si atunci daca faceai aceasta accesare direct din yahoo inbox mail sari in site-ul magazinului incepeai sa primesti mesaje spam de la diversi.
Ce se intampla,consider deja acest mod de dialog fortat prin yahoo de neadmis,dar sa le mai si trimit numar de cont?!
De ce neaparat au ei nevoie de numerele de cont ale clientilor? Oficial da ,sa faca plati gen retur ,dar e suspect.
Eu doresc sa le platesc in cash,asa cum am cumparat produsul,ei refuza-nu o sa va dam noi bani din magazin-.Da de primit ei primesc la casierie?
De pe data de 5-04 am un dialog cu dna.Genina Dudau ,asa se numeste aceasta operatoare,un chat nedorit.Ei refuza sa imi returneze banii cash,de fiecare data mi se cere un numar de cont ca sa trimita banii.Eu le repet-nu am cont-.
La care ei ca-ne mentinem aceasta pozitie-.
Ce pot face,inca nu au trecut cele 14 zile in care ei sunt obligati sa imi returneze banii?!
De doua ori am fost la ei la sediu sa imi recuperez banii pe produs si am fost respins cu priviri ironice.Ca nu dau ei banii din magazin.
Le-am spus ca ceea ce fac ei este abuziv si ca modalitatea de returnare aleasa este unilaterala.Un contract este intre doua parti,se alege de comun acord cumpararea ,denuntarea contractului ,acceptarea returnarii banilor pe produs si modalitatea in care se face acest lucru.Nu vor sa imi ramburseze bani in numerar,se leaga de faptul ca produsul a fost dus pana la usa la mine de catre Fan Courier si ca s-a folosit un cont colector de catre firma de transport care le-a livrat suma platita de mine prin cont.Dar ce treaba am eu cu asta? Eu am facut contractul de cumparare online direct cu firma lor,am ales modul de plata in numerar.La retur la fel am scris in observatii ca doresc returnarea in cash.Am facut referile la OUG 34/2014 ,art 13.Degeaba,nu vor sa auda.Procedeaza unilateral.Daca mergeti pe google,cautati magazinul si va uitati la Termeni si conditii -nu apare cum se face returul exact,in ce modalitate,cum anume imi explica colegii lor,de ce nu e totul scris clar?Ar trebui sezizat Consiliul Concurentei pentru ca aceasta societate are regulile ei ascunse de lucru cu clientii?
Este o situatie care pune nervii la incercare.
Ce solutie intrevedeti sau aveti?
Acest magazin online se poarta abuziv
Nu exagerez,mizeria asta facuta de cei de acolo care au numele de ...... unii dintre ei dar sunt alte familii,numai numele e ............,se intinde de peste 26 de ani.Iar tatei i s-a cerut din start suma de 300 de lei sa o depuna,nu si daca pierde procesul.
Tata a fost pe banii lui de la Bucuresti la .......... si la ..............,impreuna cu sora lui,oameni in varsta de peste 70 de ani.Nici unul din ei nu conduce o masina si au gasit pe cineva care i-a dus cu un autovehicul la acea expertiza.Li s-a strigat de peste gard,au fost amenintati iar cel care i-a dus cu masina i s-a luat numarul de inmatriculare si a fost amenintat in mod direct.
Este o intreaga mafie acolo in acea zona.
Presupunem ca cei in cauza au facut demersuri si au contactat acel expert asa cum fac de obicei cu cei cu care ei au interes !
Familia mea este intr-un sir de procese care nu se mai termina de peste 26 de ani !
Da e scris corect : peste 26 de ani.
Tata a cerut sa i se rconstituie drept de proprietate pe vechile amplasamente ale proprietatii mostenite in instanta de la tata-l lui,bunicul meu.
Exista mai multe familii care ocupa aceste terenuri de zeci de ani.
Nu vor sa paraseasca acele proprietati desi nu au fost de drept ale lor.
De ani de zile aceste persoane noi presupunem ca platesc avocatii,corup judecatorii de la judecatoria si Tribunalul ........... si de cate ori ne-am apropiat,am castigat un proces de atatea ori au facut apel,recurs si chiar au cerut casarea procesului.

S-au facut si expertize ,mai multe.La expertiza din 1992 s-a constatat ca aveau un grajd pentru animale pe aceea proprietate pe care locuiesc ei si familiile lor .
Pe terenul tatalui meu mostenit de la X,esista si acte doveditoare ale timpului in acest sens.
In 2016 s-a facut o noua expertiza si s-a constatat ca detin 3 (trei grajduri ) de animale pe aceea proprietate.
Tata-l meu l-a intrebat pe unul din batranii uzurpatori ai locului daca acele grajduri sunt ale lui iar el a raspuns ca da ,s-a jurat ca le detine din 1960 !
Tata i-a zis:" Cum ma ,nu iti e rusine,pe pamantul lui tata ?!"
I-a aratat expertului documentul cu expertiza din 1992 in care pe teren aparea un singur grajd pentru animale si nu 3 !

Primarul este cu ei ,face tot ce le cer ei si le tine partea de zeci de ani.Presupunem ca este cumparat
Tata se lupta in instanta pentru ceva normal: sa intre in proprietate pe vechile amplasamente.Acest primar i-a atribuit alte locuri prin niste rape !
Cei parati nu vor sa vina la proces si de aceea se prelungesc si se dau termene peste termene,amanari de luna la luna ,pentru ca refuze sa se prezinte cu rea vointa.

La ultima infatisare a procesului cu nr. ....... instanta a hotarat ca paratiilor sa li se acorde avocat din oficiu.
Pentru neprezentare?De ce asa ceva?
Si a mai hotarat ca partea paratoare sa le plateasca onorariul avocatului din oficiu?!Tata trebuie sa le plateasca avocatul lor din oficiu,de ce,instanta nu putea hotari altfel?
Este nefireasca aceasta situatie.Procesele dureaza de peste 26 de ani,ei amana,nu se prezinta la procese,apoi cer apeluri,recurs si casarea de cate ori noi ne apropiem de izbanda.Si nu sunt deloc oameni saraci.Dimpotriva cumpara pe toata lumea,uneori dau bani ,alteori dau in natura animale,din ce spunea lumea la un proces au mituit pe cineva greu de la judecatoria ........ cu un bou. Expertul si cel de data trecuta din 1992 si cel de data asta l-a un moment dat a fost tras de o parte de ei ,este o zona asa de mica incat toata lumea se cunoaste de aproape in ...........,la judecatoria ..............se stie fiecare judecator si pretul lui.

Deci cum este posibil ca instanta sa desemneze celor 4,5,6 care nu se prezinta la termene cu rea vointa un avocat din oficiu si tot partea nedreptatita adica a celor care rabda de peste 26 de ani coruptia din sistemul judiciar ............. si sunt fortati sa accepte niste terenuri care nu au fost ale lor niciodata,indicate de un primar corupt...in loc sa intre de drept pe proprietatea tatalui lor
De ce se intampla aceste lucruri de peste 26 de ani?Cum este posibil in Romania asa ceva?
Deci instanta le da avocat din oficiu la niste insi care nu vin la proces pentru ca nu vor ei,iar tot partea pagubita adica tata sa le suporte cheltuielile?

[Editare acuzatii grave neprobate - pe forum se discuta spete, nu implicarea persoanelor fizice sau juridice in ele. Va rog sa cititi si sa respectati Regulamentul de postare: www.avocatnet.ro/content/tag... ]
Suntem Administratia unui bloc care avem o problema..
Ocupantii unui apartament -respectiv fiica si ginerele proprietarului-refuza de cateva luni sa plateasca contributia la fondul de reparatii.
Problema a aparut cand Primaria sectorului 2 la care suntem arondati a antamat lucrari de reabilitare termica pentru blocul nostru si a specificat in scris ca suntem solidari la plata unei sume de pana la 10 procente pentru magazinul (Bucur Obor)care exista la parterul si etajul 1,acesta avand cota indiviza ca proprietar inca din constructie.

Suma urmeaza sa fie recuperata de Administratia blocului ulterior.
Mentionam ca magazinul avand cota indiviza face parte si el din condominium blocului,iar Primaria sector 2 a trebuit sa tina cont de acest fapt.
Cu toate ca toate datele au fost afisate la avizierul Asoiatiei ,de asemenea o Adunare Generala a proprietarilor a avut loc si s-a semnat si un tabel nominal ,ocupantii apartamentului au fost singurii care nu au fost de acord cu hotararea si Adresa Primariei si ne-au adus amenintari.
Iar in prezent ei ,desi nu a inceput nici un fel de lucrare si nici nu s-a varsat vreo suma intimideaza Administratia cu diverse actiuni.De ex.ne-au trimis sub antetul unui Birou executor judecatoresc asa zisa notificare a proprietarului apartamentului respectiv(socru )care nu mai locuieste de cativa ani acolo si (intre altele a fost multi ani Presedinte al Asociatiei de locatari a blocului) .

In aceasta notificare se contesta in numele si sub semnatura proprietarului hotararea Adunarii si se sustine incredibil contrariul datelor trimise chiar de Primarie.Ne-a dat si termen minim de 5 zile sa raspundem in caz contrar ne ameninta cu procesul.
Documentandu-ne si noi am citit in actele Biroului executor judecatoresc ca notificarile dumnealor ar intra la acte extrajudiciare.
Actele extrajudiciare,dupa cate stim, au valoare doar in cadrul unui proces in curs.

Administratia stie cu certitudine ca in spatele notificarii sunt ocupantii apartamentului respectiv-mai ales ca au fost si discutii cu ei-.De aceea intrebam si noi daca este corecta atitudinea lor in ce ne priveste si daca este corect sa scrii in numele altei persoane si sa folosesti antetul institutiei unde lucrezi?

Ei califica aceasta notificare ca un act extrajudiciar.Explicati-mi si mie ce putere poate avea un asa zis act extrajudiciar,nefiind inca nici un proces pe rol,doar amenintarile respectivilor.
In jurisprudenta din strainatate au fost rezolvate de catre instante asemenea cazuri cu respingere pe motiv ca actele extrajudiciare se pot face tocmai daca exista vreo actiune in justitie,in cursul ei si nu anticipativ,ma refer la jurisprudenta din Spania.
Avem impresia ca aceasta familie se foloseste de asemenea notificari pentru presiuni.
Daca ii chemam sa vorbim cu ei in mod civilizat ne striga ca strang probe si ca:"ne vedem la tribunal".Ne trantesc usa in fata .
Ei califica aceasta notificare ca un act extrajudiciar.Explicati-mi si mie ce putere poate avea un asa zis act extrajudiciar,nefiind inca nici un proces pe rol,doar amenintarile respectivilor.
In jurisprudenta din strainatate au fost rezolvate de catre instante asemenea cazuri cu respingere pe motiv ca actele extrajudiciare se pot face tocmai daca exista vreo actiune in justitie,in cursul ei si nu anticipativ,ma refer la jurisprudenta din Spania.
Avem impresia ca aceasta familie se foloseste de asemenea notificari pentru presiuni.
Daca ii chemam sa vorbim cu ei in mod civilizat ne striga ca strang probe si ca:"ne vedem la tribunal".Ne trantesc usa in fata .
Suntem Administratia unui bloc care avem o problema..
Ocupantii unui apartament -respectiv fiica si ginerele proprietarului-refuza de cateva luni sa plateasca contributia la fondul de reparatii.
Problema a aparut cand Primaria sectorului 2 la care suntem arondati a antamat lucrari de reabilitare termica pentru blocul nostru si a specificat in scris ca suntem solidari la plata unei sume de pana la 10 procente pentru magazinul (Bucur Obor)care exista la parterul si etajul 1,acesta avand cota indiviza ca proprietar inca din constructie.
Suma urmeaza sa fie recuperata de Administratia blocului ulterior.
Mentionam ca magazinul avand cota indiviza face parte si el din condominium blocului,iar Primaria sector 2 a trebuit sa tina cont de acest fapt.
Cu toate ca toate datele au fost afisate la avizierul Asoiatiei ,de asemenea o Adunare Generala a proprietarilor a avut loc si s-a semnat si un tabel nominal ,ocupantii apartamentului au fost singurii care nu au fost de acord cu hotararea si Adresa Primariei si ne-au adus amenintari.
Iar in prezent ei ,desi nu a inceput nici un fel de lucrare si nici nu s-a varsat vreo suma intimideaza Administratia cu diverse actiuni.De ex.ne-au trimis sub antetul unui Birou executor judecatoresc asa zisa notificare a proprietarului apartamentului respectiv(socru )care nu mai locuieste de cativa ani acolo si (intre altele a fost multi ani Presedinte al Asociatiei de locatari a blocului) .
In aceasta notificare se contesta in numele si sub semnatura proprietarului hotararea Adunarii si se sustine incredibil contrariul datelor trimise chiar de Primarie.Ne-a dat si termen minim de 5 zile sa raspundem in caz contrar ne ameninta cu procesul.
Documentandu-ne si noi am citit in actele Biroului executor judecatoresc ca notificarile dumnealor ar intra la acte extrajudiciare.
Actele extrajudiciare,dupa cate stim, au valoare doar in cadrul unui proces in curs.
Administratia stie cu certitudine ca in spatele notificarii sunt ocupantii apartamentului respectiv-mai ales ca au fost si discutii cu ei-.De aceea intrebam si noi daca este corecta atitudinea lor in ce ne priveste si daca este corect sa scrii in numele altei persoane si sa folosesti antetul institutiei unde lucrezi?

Locuiesc in Bucuresti .Stau intr-un bloc din complexul Bucur Obor,chiar in zona centrala a Bucurestiului.
Avem urmatoarea situatie cu care ne confruntam.

Blocul are o Asociatie de Proprietari.
De cativa ani au venit noi familii,unii au cumparat apartamente ,iar altii sunt veniti chiriasi.Sunt arabi sau chinezi.
Problema principala cu care se confrunta Asociatia este o familie de cetateni romano-sirieni(pentru ca au si cetatenie romana) care nu isi plateste sumele restante la intretinere de ani de zile.
Suma datoriilor restante ale acestei familii a ajuns la peste 22 de milioane de lei vechi.
La inceput acest apartament a fost folosit de ei ca firma fantoma.
Angajata era o singura persoana pe care o vedeai batand la masina de scris.
Intre timp din firma fantoma s-a transformat in apartament si loc de lucru pentru un doctor sirian.
Asta a tinut nici un an de zile,mai apoi l-au folosit ca locuinta copii acestui doctor fiica si fiul impreuna cu mama.
Dupa scandaluri si certuri violente intre ei s-au despartit ,iar acum locuieste doar fiica sirianului.
Au facut diverse afaceri minore si mai fac in spatele usii inchise.
Problema este ca nu doreste sa-si achite restantele la intretinere.
Nu a putut fii data in judecata dupa 90 de zile cum scrie legea pentru ca nu se stie cui apartine de drept acest apartament .

Administratora a cautat apartamentul si proprietarii de drept ,dar a gasit ca este trecut ca proprietara o persoana si este tinuta la secret .
Nu putem afla cine este acest proprietar pentru a-l da in judecata ?!
Este posibil ca sa rada in fata Administratoului si sa-i spuna in zeflemea :"Da-ma in judecata !Sau cheama-l pe tata care acum se afla in Liban ?"

Ne puteti ajuta sa aflam cum sa procedam cand un proprietar cu restante de zeci de milioane si care nu are intentia sa plateasca pe viitor,platind restul din Asociatie pentru el sa fie gasit raspunzator legal chiar daca este trecut cu apartamentul "La secret" ?