avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 653 soluții astăzi
Forum Activitate tipar

Activitate tipar

buna seara , sunt in concediu medical de cca 5 luni, dupa terminarea concediului medical firma la care lucrez ma poate concedia in prima zi cand ma prezint la servici? mentionez ca firma nu se afla in insolventa , nu are probleme financiare,multumesc !!
VA MULTUMESC !
Practic , din punct de vedere financiar , pentru mine este profitabil sa imi dau demisia , sa continui cele 45 zile lucratoare , adica cca.1luna si jumatate decat sa primesc decizia de desfiinatre a postului pe motive de dificultati economice si sa benficiez de salariu doar 20 zile .Este corect ?As putea trimite demisia prin posta cu confirmare de primire ?Acum sunt in concediu medical si intentionez sa trimit demisia prin posta incepind cu data la care trebuie sa ma prezint la servici, bineinteles in acea zi urmad sa merg la servici.Este posibil sa procedez asa?Multumesc inca o data !
Buna ziua, multumesc pentru raspuns .In cazul in care eu sunt cel care imi depun demisia,avand functie de conducere, periaoda de preaviz este mai mare decat 20 zile lucratoare, conform noului cod al muncii???Multumesc
Buna ziua ,
Sunt director transporturi ( incadrarea in cartea de munca ) la o societate comerciala srl.Urmeaza sa fiu demis pe motive de situatie economica precara a societatii respective sau urmeaza sa mi se propuna o micsorarea a salariului net cu 30%.Va rog sa imi precizati la prima varianta cat este perioada de preaviz dupa noul cod al muncii iar la a doua varianta ce se intampla daca refuz sa semnez micsorarea de salariu, ce masuri poate lua firma ???Multumesc!
corect dar avem si acest paragraf :
Ca tata al copilului puteti deci beneficia de CCC pana la 2 ani incepand cu data nasterii copilului

logic , ca si tata , pt ca nu beneficiez de Concediul de lauzie , nu am cum...
totusi , la lege scrie ca nu mai devreme de a 43 a zi de