As dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu un sfat: societatea noastra doreste sa doneze catre fundatie pentru victimele inundatiilor o anumita cantitate de medicamente (nu bani, nu mancare, ci strict medicamente dun clasa vitaminelor, suplimente nutritive etc). Nu suntem producatori de medicamente si nici nu avem ca obiect de activitate comercializarea lor sau activitati inrudite.
Din punct de vedere legal, putem sa achizitionam cantitatea respectiva de medicamente, pentru ca ulterior sa o donam in totalitate? Legea permite? Si daca da, in ce conditii?
Am cautat informatii, dar nu reiese nimic clar, decat ca avem dreptul sa fim sponsori...
Multumesc pentru raspunsul dvs prompt. Am fost la ITM si mi s-a spus ca decizia se afla la dosarul depus la ei, dar nu pot sa-mi dea si mie o copie. Mai mult, mi s-a spus ca eu voi primi un exemplar de la firma angajatoare. Asa ca eu nu mai inteleg nimic: cine si cand trebuie sa imi dea decizia de incetare?
Problema este ca eu nu am primit inca aceasta decizie de incetare a CM, desi contractul de munca a incetat cu 15 octombrie.Nu stiu care este termenul in care trebuie sa primesc aceasta decizie si nu stiu daca, in lipsa acestei decizii,concedierea este legala. Ma puteti ajuta, va rog, sa clarific aceste aspecte?
Apelez la sprijinul specialistilor cu urmatoarea intrebare: postul pe care eram incadrata a fost desfiintat. Am primit notificare pe 15 sept, ultima zi de munca a fost 14 octombrie. In aceasta ultima zi, am cerut decizia de restructurare si mi s-a spus ca nu am nevoie de ea, si ca a fost depusa la ITM. Pana in acest moment, eu nu am primit decizia de desfiintare a postului. Va rog sa imi spuneti care sunt obligatiile angajatorului in acest sens (care este perioada in care aceasta decizie trebuia sa imi fie adusa la cunostinta) si care sunt consecintele legale pentru acesta (desfiintarea postului este legala fara ca angajatul sa primeasca decizia de desfiintare a postului).
Sincer, vazand cate probleme si abuzuri decurg in ultima perioada si cat de multe persoane afecteaza, ma gandesc ca ar trebui infiintata un fel asociatie a persoanelor ramase in mod abuziv fara munca, in cadrul careia sa ne intalnim, sa gasim solutii la problemele noastre, si, cel mai important, sa comunicam unii cu altii. Celor care sustin ideea aceasta - astept mesajele voastre.
Multumesc mult!
Va multumesc pentru raspuns.
As vrea sa precizez ca instiintarea respectiva am primit-o pe 15 septembrie, cu drept de preaviz 20 zile, ultima mea zi lucratoare fiind 14 octombrie. Azi fiind ultima zi am solicitat sa mi se dea decizia de restructurare. Raspunsul a fost ca decizia respectiva a fost predata la ITM (acolo se tin cartile de munca) si ca este o decizie interna, asa ca nu trebuie sa primesc si eu un exemplar. Este normal asa ceva??
Va rog sa imi spuneti in cat timp de la desfiintarea postului de munca trebuie sa primesc decizia? Daca nu o primesc, pot deschide un proces impotriva angajatorului?
Multumesc mult!
Apelez la sprijunul dvs intr-o situatie delicata:
Am primit o decizie de restructare a postului, in care nu se precizeaza situatia locurilor vacante si nici unde se poate contesta. In plus, nici nu se numeste "decizie", pur si simplu ma anunta ca, in baza unui referat al conducerii, voi fi concediata conform art. 65(1), cu drept la preaviz.
Credeti ca daca voi contesta decizia si dau in judecata angajatorul, voi avea castig de cauza? Au mai fost procese pe aceasta tema castigate de angajat?
Nu as vrea nici sa intru intr-un razboi in care n-am sanse de castig, intrucat mi-e teama de consecintele acesteia la o angajare viitoare, dar , daca am dreptate, n-as sta nepasatoare in fata unei masuri abuzive.