Apelez la sprijinul specialistilor cu urmatoarea intrebare: postul pe care eram incadrata a fost desfiintat. Am primit notificare pe 15 sept, ultima zi de munca a fost 14 octombrie. In aceasta ultima zi, am cerut decizia de restructurare si mi s-a spus ca nu am nevoie de ea, si ca a fost depusa la ITM. Pana in acest moment, eu nu am primit decizia de desfiintare a postului. Va rog sa imi spuneti care sunt obligatiile angajatorului in acest sens (care este perioada in care aceasta decizie trebuia sa imi fie adusa la cunostinta) si care sunt consecintele legale pentru acesta (desfiintarea postului este legala fara ca angajatul sa primeasca decizia de desfiintare a postului).
Sincer, vazand cate probleme si abuzuri decurg in ultima perioada si cat de multe persoane afecteaza, ma gandesc ca ar trebui infiintata un fel asociatie a persoanelor ramase in mod abuziv fara munca, in cadrul careia sa ne intalnim, sa gasim solutii la problemele noastre, si, cel mai important, sa comunicam unii cu altii. Celor care sustin ideea aceasta - astept mesajele voastre.
Multumesc mult!
Actul pe care trebuie sa-l primiti este deciyia de incetare a contractului individual de munca, care trebuie sa fie motivata in fapt si in drept. Daca aveti indoieli cu privire la desfiintarea reala si efectiva a postului pe care l-ati ocupat si daca acestea sunt reale, aveti posibilitatea sa contestati decizia de concediere la Tribunal, in termen de 3o de zile de comunicare.
Problema este ca eu nu am primit inca aceasta decizie de incetare a CM, desi contractul de munca a incetat cu 15 octombrie.Nu stiu care este termenul in care trebuie sa primesc aceasta decizie si nu stiu daca, in lipsa acestei decizii,concedierea este legala. Ma puteti ajuta, va rog, sa clarific aceste aspecte?
1. Luati legatura imediat cu ITM sa vedeti daca angajatorul a depus decizia de concediere a dvs.
2. Tot ITM o sa va ajute sa intrati in posesia deciziei de concediere si a celorlalte acte care se intocmesc in asemenea cazuri.
Multumesc pentru raspunsul dvs prompt. Am fost la ITM si mi s-a spus ca decizia se afla la dosarul depus la ei, dar nu pot sa-mi dea si mie o copie. Mai mult, mi s-a spus ca eu voi primi un exemplar de la firma angajatoare. Asa ca eu nu mai inteleg nimic: cine si cand trebuie sa imi dea decizia de incetare?
1. Decizia de concediere trebuie sa va fie inmanata de catre angajator fie direct fie prin posta.
2. Daca ati sesizat ITM de ce nu v-au ajutat sa intrati in posesia deciziei?
3. Faceti o scrisoare catre angajator si cereti un exemplar din decizia de concediere.
Desfiintare post
msc_angela
Buna ziua,
Am o problema pe care v-as ruga sa mi-o lamuriti, daca se poate.
Sunt angajata la o firma, iar acum o luna am reusit si l-am angajat si pe sotul ... (vezi toată discuția)
Intrebare..
Maria_B
Buna ziua,
as dori sa stiu in cat timp maxim ar trebui sa primesti decizia de concediere tinand cont ca preavizul de 20 zile, a incetat cu data de 15.05. ... (vezi toată discuția)
Decizie incetare cim
ellymer
Buna seara!
As avea nevoie de un raspuns, daca este posibil.
Saptamana trecuta am primit decizia de incetare a CIM, conf art 65(1) , postul pe care il ocupam ... (vezi toată discuția)