avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 436 soluții astăzi
Forum Activitate broucker

Activitate broucker

Răspuns la discuția deschidere firma.Ce si cum?
sunt anu 1. Alte detalii imi mai puteti oferi?
Buna ziua! sper ca nu va suparati daca am postat unde nu trebe.Nu ma prea pricep ne internet si nu prea am timp sa-nvat!
Asa! sunt student si as vrea sa devin distribuitor. Exp. medii optice(dvd/uri cd/uri) si as vrea so fac legal. Deci ce acte, pe unde tre sa merg si cati bani tre sa am? sunt student in TM si de domiciliu stabil il am in hunedoara Asta ar insemna sami deschid firma (cred).Va rog sa ma scuzati daca va cer prea mult!#-o
Buna ziua! sper ca nu va suparati daca am postat unde nu trebe.Nu ma prea pricep ne internet si nu prea am timp sa-nvat!
Asa! sunt student si as vrea sa devin distribuitor. Exp. medii optice(dvd/uri cd/uri) si as vrea so fac legal. Deci ce acte, pe unde tre sa merg si cati bani tre sa am? sunt student in TM si de domiciliu stabil il am in hunedoara Asta ar insemna sami deschid firma (cred).Va rog sa ma scuzati daca va cer prea mult!#-o
Prietena mea tocmai a gatat liceul si s-a "angajat" la un magazin nou de incaltaminte dintrun
shopping center cu o colega de o saptamana.Initial sefa le-a spus ca incep serviciul de
lunia asta si ca salariu ii de 500 si contractul e pe perioada nedeterminata,
dar le/a luat de fraiere si lea chemat ca sa ajute sa puna la punct magazinul
si sa pazeasca marfa adica veneau de la 9 si stateau pana la 19 inclusiv sambata si
duminica
s/a facut luni! deci,au inceput lucru oficial!Programul e la fel! Astazi, a trimis-o
pe pretena mea la fortele de munca sa umble dupa acte ca sa/i faca carte de munca.Acum
vreo cateva ore sefa a sunato si a inceput sa zbiere pe la ea ca stau amandoua ca mutele si
nu/s prezinta marfa!"pa tu trebe sa-i bagi marfa pe gat la client.De mai continuati asa
va dau afara." zise curva cea bogata (i/o luat la ficasa de majorat un S.U.V.)