Documentele necesare inmatricularii unei societati comerciale sunt urmatoarele:
- rezervare denumire
- act constitutiv
- dovada sediului (contract de comodat sau contract de inchiriere inregistrat la Administratia Financiara)
- dovada depunere capital social - minim 200 RON
- declaratie pe propria raspundere din care reiese faptul ca asociatii indeplinesc conditiile legale pentru a fi asociati si-sau administratori intr-o societate
- specimen de semnatura pentru administrator
- Cerere de inregistrare (formular tip ONRC - se va specifica solicitarea cazierului pentru asociatul unic/asociati)
- Declaratie Model2 pentru autorizarea activitatii (formular ONRC)
- taxe de registru
Dosarul cu documentele sunt amintite se depune la Registrul Comertului in vederea inmatricularii societatii si pentru obtinerea autorizatiilor.
Va recomand sa infiintati un PFA sau o Intreprindere Individuala
Actele necesare pentru PFA/ii sunt:
- dovada pregatirii profesionale sau de dovada experientei profesionale (diploma sau copie Carte de munca din care sa reiasa faptul ca aveti cel putin 2 ani experienta in domeniul in care doriti sa desfasurati activitatea)
- dovada sediu (contract de inchiriere sau contract de comodat inregistrat la Administratia Financiara)
- specimen de semnatura (autentificat la notar)
- cerere de inregistrare (formular tip ONRC)
- declaratie pentru autorizarea activitatii (formular tip ONRC)
- copie CI
- taxe de registru
Dosarul cu actele sus mentionate se va inregistra la ORC din judetul in care doriti sa infiintati PFA, in vederea obtinerii autorizatiei.
Pentru cesiune sunt necesare urmatoarele documente:
- hotararea asociatului unic sau al asociatilor privind modificarile aduse
- act aditional
- act constitutiv actualizat
- contor de cuvinte pentru Hotarare
- declaratie pe propria raspundere pentru noul asociat si/sau administrator din care sa reiasa faptul ca indeplineste conditiile legale pentru a fi administrator intro societate
- specimen de semnatura pentru noul administrator
- cerere de mentiuni (formular tip ONRC)
- taxe de registru
In cazul cesiunii in prima faza se depune hotararea si un contor de cuvinte pentru hotarare la Registrul Comertului pentru publicare in Monitorul Oficial. Dupa trecerea a 30 de zile de la data publicarii se vor depune celelate documente la Registrul Comertului urmand ca dosarul sa fie solutionat in termen de trei zile.
Pentru schimbarea administratorului unui SRL sunt necesare urmatoarele documente:
- hotararea asociatului unic sau al asociatilor privind modificarile aduse
- act aditional
- act constitutiv actualizat
- contor de cuvinte pentru actul aditional
- declaratie pe propria raspundere pentru noul administrator din care sa reiasa faptul ca indeplineste conditiile legale pentru a fi administrator intro societate
- specimen de semnatura pentru noul administrator
- cerere de mentiuni (formular tip ONRC)
- taxe de registru
Dosarul, cu documentele sus mentionate, trebuie depus la ORC unde urmeaza a fi solutionat in termen de 30 zile.
In cazul cesiunii partilor sociale aveti nevoie de aceleasi documente enumerate mai sus, in schimb procedura este mai lunga.
In cazul cesiunii in prima faza se depune hotararea si un contor de cuvinte pentru hotarare la Registrul Comertului pentru publicare in Monitorul Oficial. Dupa trecerea a 30 de zile de la data publicarii se vor depune celelate documente la Registrul Comertului urmand ca dosarul sa fie solutionat in termen de trei zile.
Pentru orice modificare adusa intr-o societate comerciala este nevoie de Hotararea asociatilor care trebuie sa fie semnata de fiecare asociat. Fara celalalt asociat nu poate face nici o modificare in firma.
Documentele necesare inmatricularii unei societati comerciale sunt urmatoarele:
- rezervare denumire
- act constitutiv
- dovada sediului (contract de comodat sau contract de inchiriere inregistrat la Administratia Financiara)
- dovada depunere capital social - minim 200 RON
- declaratie pe propria raspundere din care reiese faptul ca asociatii indeplinesc conditiile legale pentru a fi asociati si-sau administratori intr-o societate
- specimen de semnatura pentru administrator
- Cerere de inregistrare (formular tip ONRC)
- Declaratie Model2 pentru autorizarea activitatii (formular ONRC)
- taxe de registru
Dosarul cu documentele sunt amintite se depune la Registrul Comertului in vederea inmatricularii societatii si pentru obtinerea autorizatiilor.
Se poate infiinta firma in jud. DB si in acelasi timp si punctul de lucru in jud. PH.
Documentele necesare sunt urmatoarele:
- act constitutiv
- dovada sediului (contract de comodat sau contract de inchiriere inregistrat la Administratia Financiara)
- dovada sediului punctului de lucru (contract de comodat sau contract de inchiriere inregistrat la Administratia Financiara)
- dovada depunere capital social - minim 200 RON
- declaratie pe propria raspundere din care reiese faptul ca asociatii indeplinesc conditiile legale pentru a fi asociati si-sau administratori intr-o societate
- specimen de semnatura pentru administrator
- taxe de registru
Dosarul cu documentele sunt amintite se depune la Registrul Comertului in vederea inmatricularii societatii si pentru obtinerea autorizatiilor.
Pentru a putea suspenda activitatea societatii pentru inca trei ani, trebuie mai intai sa inregistrati reluarea activitatii societatii, iar dupa ce aceasta mentiune a fost admisa, numai atunci puteti solicita suspendarea activitatii pentru inca trei ani.