avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Activitate r.oana

Activitate r.oana

Discuție Legea nr.1/2011
Buna seara revin cu o rugaminte si anume, imi poate spune cineva numarul legii prin care se spune ca studentii cu varste peste 26 de ani numai beneficiaza de reduceri pe transportul in comun (cei de la Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului mi-au spus ca toate acestea sunt scrise in Legea nr.1/2011 insa eu nu am gasit nimic in legatura cu aceasta). Va multumesc
Buna seara, am o nelamurire daca ma poate ajuta cineva, implinesc 26 de ani peste aproximativ 2 luni de zile, sunt studenta la drept anul I zi iar cei de la facultate au refuzat sa imi dea legitimatia de student cu ajutorul careia pot avea reducere 50 % la transportul in comun (pe motiv ca doar cei pana la 26 de ani au dreptul la legitimatia aceasta).
Va multumesc foarte mult.
Răspuns la discuția VOUCHER
Pai din cate stiu as fi putut apela la OPC daca nu mi-ar fi schimbat pantofii, insa eu cum nu am cu ce sa ii schimb si cum de o luna de zile nu imi gasesc nimic stau cu banii blocati, as dori sa mi se inapoieze banii, in legatura cu acest aspect as dori un ajutor.
Discuție VOUCHER